اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان:

رانندگان سودجو به تعزیرات حکومتی گیلان معرفی می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: رانندگان سودجو که با دریافت کرایه گزاف اقدام به جابه‌جایی مسافران درون شهری گیلان با ناوگان عمومی می‌کنند به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

رانندگان سودجو به تعزیرات حکومتی گیلان معرفی می‌شوند

سید تقی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه بارش برف تمام مناطق گیلان را سفیدپوش کرده است، اظهار کرد: بیشترین بارش برف در درون شهر رشت و آستارا اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه شدت برف به حدی است که مجبور شدیم چند فلکه رشت از جمله قلی‌پور و انتظام را ببندیم، گفت: نمک‌پاشی در این میادین و سطح رشت صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور گیلان تردد در میدان‌های قلی‌پور و جانبازان رشت را با کندی خواند و تصریح کرد: در این روزها به دلیل لغزنده بودن سطح جاده‌ها تصادفات زیادی رخ داده است.

وی با تأکید بر اینکه از خودروهای تک سرنشین استفاده نشود، افزود: افراد سودجویی در این زمان اقدام به دریافت کرایه زیاد از مسافران می‌کنند که به تمام نیروهای پلیس راهور استان سپرده شده تا از تردد این خودروها جلوگیری کرده و کارت و مشخصات آنها را بگیرند.

امینی با تصریح بر اینکه با اینگونه رانندگان به شدت برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: هر راننده‌ای که با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به دریافت کرایه اضافه از مسافران کند به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود تا جریمه شود.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول