اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر خبر داد

ایجاد کارگاه نخبه‌پروری در استان بوشهر

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر از ایجاد کارگاه نخبه‌پروری در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد کارگاه نخبه‌پروری در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رحیم قاسمیه صبح امروز در نشست علمی شوراهای اسلامی دشتستان اظهار داشت: گسترش مراکز علمی و پژوهشی امری لازم برای رشد و پیشرفت در هر منطقه است.

رئیس بنیاد علمی نخبگان استان بوشهر با اشاره به روند احداث دانشگاه علمی کاربردی برازجان در محله حسین‏‌آباد افزود: برای دریافت مجوز زمین مسکونی به آموزشی، دو سال در شهرداری برازجان معطل ماندم.

وی یادآور شد: فرماندار و سایر مسئولان شهرستان از اینکه این دانشگاه در یک محله مستضعف‌نشین شهر احداث می‌شود ابراز خرسندی و همکاری کرده‌اند و آن را برای توسعه شهرستان و رونق آموزشی و اقتصادی مفید برشمرده‌اند.

قاسمیه گفت: دیوارکشی این ساختمان در 3 هزار و 500 متر انجام شده و ساختمان آن که در چهار طبقه است باید تا مهرماه 93 آماده بهره‌برداری شود.

این مسئول بیان کرد: از شهرداری و همه مسئولین خواستار همکاری لازم برای تکمیل این مجموعه هستیم.

قاسمیه ابراز داشت: حمایت از نخبگان استان و مخترعان شهرستان‌های مختلف در دستور کار این بنیاد قرار دارد و به فضل خدا با همت دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

وی بیان کرد: تهیه و تدوین طرح ایده تا محصول از مهم‌ترین برنامه‌های این بنیاد در سال جاری بوده که به موفقیت خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر از ایجاد کارگاه نخبه‌پروری در استان بوشهر خبر داد و گفت: این کارگاه در صورت راه‌اندازی نتایج بسیار خوبی در بر دارد که تلاش می‌کنیم به زودی محقق شود.

انتهای پیام/2452/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول