اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی:

نخبگان فرهنگی خراسان شمالی شناسایی می‌شوند

دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی از اجرای طرح شناسایی نخبگان فرهنگی استان خبر داد.

نخبگان فرهنگی خراسان شمالی شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید در نشست کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: این حرکت در راستای تعاملی عمیق و بنیادین در موضوعات فرهنگی و برقراری ارتباط تنگاتنگ و بنیادین با مردم صورت می‌پذیرد.

وی افزود: صدور کارت شهروندی در راستای پرداختن به مسائل فرهنگی، جریان‌سازی فرهنگی را در نظام جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به حوزه موسیقی گفت: بایستی در نحوه اجرا از همفکری و هم‌اندیشی استفاده کنیم تا اجرای برنامه موسیقی که در این استان جزو وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با کم‌ترین آسیب و چالش انجام شود.

وی بر نگاه فرهنگی به حوزه موسیقی و فرهنگ‌سازی آن و انتقال ارزش‌هایی که در این حوزه وجود دارد، در راستای ایجاد شور و نشاط منطقی تاکید کرد.

رئیس کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نیز در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات، همفکری و همراهی‌های اعضای این کارگروه جایگاه و نقش کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی را بسیار حائز اهمیت دانست.

مجتبی اطمینان طرح صدور کارت داوطلبانه شهروندی را یکی از ابتکارات شورای فرهنگ عمومی کشور در دور جدید فعالیت‌ها دانست و اجرای این طرح را در جریان‌سازی فرهنگی مهم خواند.

وی از راه‌اندازی پورتال جامع فرهنگ عمومی و سامانه ارتباطی فرهنگ عمومی با مردم خبر داد.

انتهای پیام/63002/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول