اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان خراسان جنوبی:

بهره‌گیری از نخبگان سبب ارتقای دانش بسیجیان می‌شود

مسئول کانون مداحان خراسان جنوبی گفت: ارتباط با نخبگان و صاحب‌نظران در راستای ارتقای دانش نیروهای بسیجی بسیار موثر است.

بهره‌گیری از نخبگان سبب ارتقای دانش بسیجیان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالله گرجی عصر امروز در همایش پیشکسوتان مدرسه عشق اظهار داشت: مسیر بسیجیان، چه بسیجیان پیشکسوت و چه بسیجیان فعلی همگی یکی است.

وی تصریح کرد: ترک نکردن صحنه، حضور در صف مقدم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودن اموری است که برای پیشکسوتان ضرورت دارد.

فرمانده پیشکسوت نواحی مقاومت بسیج در بیرجند اذعان داشت: اندوخته‌ها و دانش پیشکسوتان باید به دیگران منتقل شده و این یکی از وظایف واجب بر دوش آنها است.

گرجی با بیان این‌که تاریخ، عبرت بسیج است، یادآور شد: فرماندهان فعلی بسیج باید از اندوخته‌های پیشکسوتان به خوبی بهره‌مند شوند.

مسئول کانون مداحان خراسان جنوبی متذکر شد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج برای رسیدن به موفقیت باید از اصل ولایت اطاعت کرده و از مافوق خود فرمان‌برداری کنند.

گرجی با بیان این‌که باید در بین روحانیت، شورای مساجد و هئیت‌های پایگاه‌های بسیج هماهنگی وجود داشته باشد، تصریح کرد: رصد جامعه و تحولات آن توسط فرمانده پایگاه بسیج باید برای مشخص شدن اقدامات روزانه صورت گیرد.

وی ارتباط با نخبگان و صاحب‌نظران در راستای ارتقای دانش نیروهای بسیجی را موثر دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از نظرات پیشکسوتان و برگزاری شورای پایگاه به صورت منسجم یکی دیگر اقداماتی بوده که باید فرمانده پایگاه بسیج برای رسیدن به موفقیت انجام دهد.

انتهای پیام/22481/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول