اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط غیردولتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بالغ بر 10 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شد.

اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک قزوین

عبدالقهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در هفتمین جلسه کمیته ارزیابی طرح‌های متقاضی تسهیلات در سال جاری بالغ بر 12 طرح صنعتی از متقاضیان استفاده از تسهیلات مورد بررسی قرار گرفته و از بین آنها با درخواست تسهیلات 5 واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال موافقت و برای اقدام به بانک مهر اقتصاد معرفی شد.

وی افزود: از کل اعتبارات جذب شده، 9.5 میلیارد ریال مربوط به کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع است که به پنج واحد صنعتی و تولیدی اختصاص داده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین مهم‌ترین هدف مورد نظر این طرح را بهبود کیفیت، استقرار چرخه بهره‌وری و عارضه‌یابی، کاهش هزینه تولید، اصلاح ساختار تولید و ارتقای توان مدیریتی و توسعه بازار واحدهای صنعتی عنوان کرد.

ناصحی ادامه داد: در چند سال گذشته تاکنون بالغ بر 230 میلیارد ریال تسهیلات مالی به صنایع کوچک استان اختصاص داده شده که کل اعتبارات توسط واحدهای صنعتی جذب شده است.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول