اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در قرچک برگزار شد

نشست هماهنگی کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان قرچک برگزار شد.

نشست کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی ظهر امروز در نشست هماهنگی کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان قرچک، با تأکید بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی اظهار داشت: نوروز بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت‌های قرچک به‌ویژه در حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است چراکه این منطقه در حوزه صنایع‌دستی رتبه دوم استان را دارد و بسیاری از آثار باستانی از جمله تپه پردیس نیازمند شناسایی بیشتر در سطح استان و کشور هستند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: تشکیل این ستاد در هر شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار بوده چراکه با توجه به نزدیکی قرچک به تهران این منطقه ورودی و خروجی بسیاری از سفرهای درون استانی و برون استانی محسوب می‌شود.

مسئول حوزه عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک نیز در این نشست گفت: کلیه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را برای طرح استقبال از بهار داشته باشند.

محمدصالح ضیایی با اشاره به اینکه این ستاد در قالب کمیته‌های اداری و پشتیبانی، اطلاع‌رسانی، رسیدگی به شکایات،‌‌ ‌امداد و نجات، بهداشت و درمان، انتظامی و امنیتی، نظارت بر صنوف، فرهنگی و‌‌ ‌هنری، حمل و نقل و خدمات جاده‌ای، نظارت بر مؤسسات گردشگری، اسکان و اقامت و خدمات‌‌ ‌شهری و رفاهی و ... فعالیت خواهد کرد از مسئولان ادارات خواست به بهترین نحو وظایف خود را انجام داده تا شاهد رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی باشیم.

وی افزود: سال گذشته اقداماتی در راستای فعالیت‌های ستاد اجرا شد که بایستی بتوانیم ضعف‌های گذشته را در سال جدید برطرف کرده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

این مسئول بر فعال کردن جایگاه‌های سوخت، استقرار اکیپ‌های امدادی، اسکان مسافران و استقرار کشیک‌های ادارات تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست کلیه رؤسای ادارات به بیان گزارشی از فعالیت‌های خود برای طرح استقبال از بهار پرداخته و برنامه‌های خود را در راستای اهداف ستاد تسهیلات نوروزی اعلام کردند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول