اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از هفته بیست و دوم لیگ ممتاز هرمزگان

تداوم صدرنشینی، سهیلی جوان قشم را به قهرمانی نزدیک کرد

تیم‌های سهیلی جوان قشم صدرنشین جدول و زرین‌دشت لمزان با شکست رقبا، خود را به عنوان دو مدعی قهرمانی مطرح کردند. اروند سورو بندرعباس یکی دیگر از مدعیان لیگ با توجه به نتایج ضعیف این تیم از کورس قهرمانی جا ماند.

تداوم صدرنشینی، سهیلی جوان قشم را به قهرمانی نزدیک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، طی روزهای گذشته ادامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان برگزار شد که طی این هفته شش بازی در شهرهای مختلف این استان در قالب لیگ مذکور برگزار و تیم‌های سهیلی جوان قشم صدر‌نشین جدول، و زرین‌دشت لمزان با شکست رقبا، خود را به عنوان دو مدعی قهرمانی مطرح کردند، اروند سورو بندرعباس یکی دیگر از مدعیان لیگ در این هفته با تیم قعر جدولی آرش میناب به نتیجه تساوی دست یافت تا این تیم از کورس قهرمانی عقب بماند.

در نخستین بازی رقابت‌های لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان، بازی بین سهیلی جوان قشم و گازال جناح که با سوت کناری داور لیگ برتری و با کمک مهدی جلوداری و نجف پناهی برگزار شد، در دقیقه پنج حسن پورعلیاز تیم گازال توانست با عبور از دروازه بان، توپ را روانه دروازه سهیلی کند که مدافع تیم سهیلی با استفاده از دست مانع گل‌زنی شد و داور بازی با اعلام پنالتی، مدافع این تیم را از زمین بازی اخراج کرد و عبدالله دادبود توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بازی تیم سهیلی توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه در دقایق آخر نیمه اول، سید سلیم موسوی توپ را به دروازه سهیلی کوباند تا گازال با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم، تیم سهیلی برای حفظ صدرنشینی، بر شدت حملات خود افزود و توانست با گل‌های جواد جغینی‌پور (دو گل) و عبدالعزیز تاخره، سه گل را وارد دروازه گازال کنند تا سه امتیاز این بازی را کسب کند.

اسحاق بازیار به عنوان نماینده هیئت در این دیدار بازی را نظارت می‌کرد.

در دیگر بازی این هفته تیم سیبه کوخرد میزبان تیم جبل بر شهرو بود. خطای دقیقه هفت دروازبان حریف، جبل بر کوخرد را در همان دقیقه صاحب اولین گل بازی کرد که منصور دوحرف توانست این گل را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و این جبل بر بود که در دقیقه 45 بازی با سانتری از کرنر به گل تساوی دست یافت. در اوایل نیمه دوم بازی کاملا متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد تا اینکه تیم سیبه بازی را به کناره‌ها برد و محمد رحمانی توانست در دقیقه 83 با ضربه سر، گل دوم و پیروزی بخش سیبه را به ثمر برساند.

تیم سیبه با این پیروزی 23 امتیازی شد و در رده هشتم جدول و تیم جبل بر نیز با 26 امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد تیم سیبه در بازی بعدی خود روز سه شنبه در کوخرد از تیم رده دومی لمزان میزبانی خواهد کرد. 

در دیگر بازی این هفته زرین دشت لمزان تیمی که در هفته‌های اخیر به نتایج ایده‌آلی دست یافته بود و جای تیم اروند را در مکان دوم به خود اختصاص داده بود، در مقابل امید درگهان نیز به پیروزی سه بر صفر دست یافت.

لمزان با 39 امتیاز و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به صدر نشین جدول مکان دوم جدول قرار دارد و تیم امید درگهان با 25 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته اتحاد رودان که هفته قبل در مقابل اروند بندرعباس به تساوی یک بر یک دست یافته بود و ترمز این تیم را کشیده بود در رودان ملوان بندرکنگ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا با این نتیجه با 19 امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار بگیرد و ملوان کنگ هم با 17 امتیاز در مکان دوازدهم جدول قرار داشته باشد.

در دیگر بازی این هفته در میناب دو تیم کشاورز و ستارگان پاریش بستانو به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان با نتیجه صفر بر صفر رضایت دادند تا امتیاز‌های این دیدار را با یکدیگر تقسیم کنند.

ستارگان با 30 امتیاز در مکان پنجم جدول و تیم کشاورز نیز با 19 امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارد، نماینده بستانو در روز جمعه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی صدرنشین جدول سهیلی جوان قشم خواهد رفت.

در دیگر بازی این هفته و در آخرین دیدار تیم اروند بندرعباس که شنیده‌ها حاکی از بروز حاشیه‌هایی در این تیم است در خانه خود و در مقابل تیم قعرنشین جدول به نتیجه دو بر دو رضایت داد تا این تیم با 36 امتیاز در مکان سوم جدول قرار بگیرد، تیم اروند در هفته جاری به مصاف تیم گازال جناح خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تا پایان هفته بیست و دوم، سهیلی جوان قشم با 44، زرین دشت لمزان با 39 و اروند بندرعباس با 36 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول قرار دارند و تیم آرش میناب با 16 امتیاز در قعر جدول جای دارند.

جواد جغینی‌پور با 17 گل زده از تیم سهیلی جوان قشم در صدر گل‌زنان قرار دارد.

ستاره انقلاب رودان این هفته را به استراحت پرداخت.

 ================

گزارش از: عبدالرحیم رضوانی

================

انتهای پیام/88001/ل40/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول