اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقه لیگ ممتاز هرمزگان

سهیلی جوان قشم 9 نفره گازال جناح را شکست داد

از سری مسابقه لیگ ممتاز هرمزگان تیم سهیلی جوان قشم موفق شد برابر تیم گازال جناح به پیروزی برسد.

سهیلی جوان قشم 9 نفره گازال جناح را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ فوتبال ممتاز هرمزگان شب گذشته در بین مدافع عنوان قهرمانی یعنی سهیلی جوان قشم و گازال جناح در استادیوم اختصاصی جناح برگزار شد.

در این دیدار گازال که تا پیش از این بازی چندان حال و روز خوشی در جدول نداشت سخت به دنبال پیروزی در دیدار خانگی بود اما میهمان این بازی سهیلی جوان حریفی بود که صدرنشینی جدول این فصل و عنوان قهرمانی فصل قبل را در کارنامه خود داشت و سخت دنبال سه امتیاز بازی بود.

این بازی که از حساسیت خاصی برخوردار بود با سوت تنها داور لیگ برتری هرمزگان علیرضا کناری و با کمک مهدی جلو داری و نجف پناهی از داوران خوب هرمزگان و با نظارت رئیس کمیته داوران هرمزگان اسحاق بازیار آغاز شد.

در دقیقه چهار بازی مهاجم تیم گازال با یک فرار از میانه زمین و دریبل دروازبان توپ را به سمت دروازه فرستاد، اما مدافع سهیلی مانع از به ثمر رسیدن گل شد و توپ را با دست گرفت، سپس داور بازی بلافاصله با نشان دادن نقطه پنالتی و کارت قرمز کاپیتان سهیلی مسلم علی‌نیا را از بازی اخراج کرد و نخستین گل بازی عبدالله داد بود به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن نخستین گل فریاد زدن مدافع آخر سهیلی بر مهاجمان این تیم نشان از این می‌داد که بازیکنان سهیلی با وجود 10 نفره شدن تسلیم بازی نشدند و به دنبال به تساوی کشاندن این بازی هستند.

نماینده قشم فشارهای زیادی را بر روی دروازه گازال داشت، اما هر چه می‌زد به در بسته بود تا این که در اواخر نیمه اول بازی با یک ضد حمله در دقیقه 4+45 بازی گازالی‌ها با یک ضد حمله توسط سید مسلم موسوی دروازه تیم سهیلی برای بار دوم باز کردند تا کار برای علی مرادی سرمربی جوان و خوش اخلاق این تیم سخت‌تر شود.

نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است دو مربی تعویض‌هایی را در دستور کار خود داشتند.

در اوایل نیمه دوم و در دقیقه پنج بازی مدافع گازال با خطا در محوطه جریمه روی نجیب ناصری، سبب شد داور نقطه پنالتی را نشان داد و بدین ترتیب گل اول سهیلی توسط جواد جغینی‌پور به ثمر رسید که با این گل تیم سهیلی امیدوار شد و بر شدت حملات خود افزود تا این که در دقیقه 64 بازی با وجود این که مدافعان زیادی در محوطه جریمه بودند عبدالعزیز تاخره روزنه‌ای را پیدا کرد و توپ را به زیبایی هر چه تمام به دروازه گازال وارد کرد تا چهارمین گل این دیدار و دومین گل سهیلی به ثمر برسد.

بازی با تساوی دو بر دو دنبال شد و 10 دقیقه بعد از این گل مدافع تیم گازال با شیرجه در محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد تا کناری داور این میدان برای بار سوم در این دیدار نقطه پنالتی را نشان داد و بهترین گلزن این فصل جغینی‌پور از روی نقطه پنالتی توپ را به تاق دروازه گازال چسباند تا سهیلی جوان قشم با یک بازیکن کمتر بازی دو بر صفر باخته را به نتیجه سه بر دو عوض کند.

بعد از این گل جواد باز هم با دریبل دروازبان می‌رفت تا گل چهارم را برای سهیلی به ثمر برساند، اما تیرک عمودی مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

در ادامه بازی و 10 دقیقه آخر، داور که اعتقاد داشت محمود رسولی وقت را تلف کرده وی را با کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد تا سهیلی 9 نفره بازی را دنبال کند.

در این 10 دقیقه آخر بازی، تیم گازال فشارهایی را بر روی دروازه این تیم قشمی آورد اما مدافعان با تجربه سهیلی اجازه ندادند برای بار دیگر دروازه شان باز شود و با این پیروزی همچنان بر صدر جدول تکیه بزنند.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول