اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کیش:

لیگ فوتبال کیش با شرکت 9 تیم کلید می‌خورد

رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش از برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های جزیره کیش با حضور 9 تیم خبر داد و گفت: حضور تیم خدمات حفاری سپیدان در فوتبال کیش را به فال نیک می‌گیریم.

لیگ فوتبال کیش با شرکت 9 تیم کلید می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، محمود پازوکی امشب در نشستی خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به سطح فنی و کیفی مسابقات فوتسال جام دهه فجر کیش، اظهار داشت: باید بگویم جام دهه فجر امسال از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به دوره‌های پیشین برخوردار بود و از حیث کمی و کیفی نیز تیم‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند.

وی ادامه داد: از یک سو درخشش تیم‌هایی همچون بانک تجارت و شرکت خدمات حفاری سپیدان جذابیت‌های بیشتری به این رقابت‌ها بخشیده بود و از سویی دیگر نیز تیم سورینت با جذب چهره‌های سرشناس فوتسال کشور در پی کسب عنوان قهرمانی بود.

رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش خاطرنشان کرد: برتری سه بر دو تیم خدمات حفاری سپیدان مقابل سورینت شگفتی این مسابقات به شمار می‌رود چرا که تیم حفاری سپیدان در نخستین تجربه حضور خود در این بازی‌ها سورینتی را شکست داد که به عنوان مدعی شماره یک جام دهه فجر کیش مطرح بود.

پازوکی با استقبال از حضور تیم حفاری سپیدان در عرصه فوتبال کیش، تصریح کرد: باید از مدیران این شرکت که با قدرت در مسابقات فوتسال این جزیره حضور یافتند، تشکر کنم و امیدوارم با تداوم این حضور در دیگر مسابقات از جمله لیگ فوتبال باشگاه‌های جزیره کیش نیز گام‌های موثرتری در این حیطه برداشته شود.

وی در پایان اذعان داشت: لیگ فوتبال کیش امسال با 9 تیم کلید خواهد خورد و قهرمان این رقابت‌ها به عنوان نماینده فوتبال کیش در مسابقات لیگ کشور حضور خواهد یافت و تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری این مسابقات به بهترین شکل ممکن شاهد نمایشی دلپذیر از سایر تیم‌های شرکت کننده باشیم.

انتهای پیام/88003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول