اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

در لوای اقتصاد مقاومتی به جایگاه دشمن شکن می‌رسیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با بیان اینکه دولت‌مردان و مردم باید برای اجرا شدن منویات رهبر معظم انقلاب در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدام کنند، گفت: در لوای اقتصاد مقاومتی ایران به جایگاه دشمن شکن می‌رسد.

در لوای اقتصاد مقاومتی به جایگاه دشمن شکن می‌رسیم

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با توجه به نامه اخیر رئیس‌ جمهور به رهبر معظم انقلاب پیرامون سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و مهم‌ترین الزامات اجرایی شدن آن اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از سال 87 تاکنون در نامگذاری‌های خود برای سال، بر یک مسیر اقتصادی تاکید داشته‌اند.

وی بیان کرد: نام‌گذاری‌ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر مباحث اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی به نوعی پیش‌گویی‌های هوشمندانه، خردمندانه و امدادهای غیبی فرمایشات رهبری در ساماندهی اقتصاد ایران در قبال جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت است.

نماینده مردم فلاورجان گفت: تاکید و سفارش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای سیاست‌های 24گانه اقتصاد مقاومتی گامی برای برون‌رفت از فشار تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران بود که متأسفانه با کم توجهی مسئولان و عدم فراهم کردن زمینه‌های لازم اجرایی شدن آن در جامعه توسط دولت‌مردان مواجه شدیم.

وی تصریح کرد: حقیقتاً سیاست‌های 24گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغ‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب راهکار و مسیری روشن برای مسئولان دولت و روسای قوای سه‌گانه کشور مشخص کرده است.

موسوی‌لارگانی افزود: در حال حاضر می‌طلبد جهادگرانه، دولت‌مردان و مردم برای اجرا شدن منویات رهبر معظم انقلاب اقدام کنند و در لوای اقتصاد مقاومتی می‌تواند ایران را به جایگاهی برساند که دشمن شکن باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه بیان کردن واژگانی همچون ریاضت اقتصادی، ترمیم اقتصادی و تسلیم اقتصادی از سوی برخی از افراد داخلی و خارجی در قبال اقتصاد مقاومتی همگی اشتباه، غلط و مغرضانه است و اقتصاد مقاومتی برگرفته از اقتصاد اسلامی است.

انتهای پیام/63030/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول