اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مرند:

اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد اسلامی است

امام جمعه مرند گفت: اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد اسلامی است.

اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرند که در حسینیه امام خمینی مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که در 24 ماده از سوی رهبری مطرح شد، راه حل ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

خطیب جمعه مرند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع هسته‌ای گفت: حل مسئله هسته‌ای اقدامی مهم و قابل توجه از سوی دولت است اما به این نکته نیز توجه داشته باشیم که برای رفع مشکلات، باید به توان داخلی کشور اکتفا کرد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی مردم مسئولان نباید لحظه‌ای غفلت کنند چون مردم همیشه در صحنه انقلاب ایران همیشه و در تمام مراحل حساس و نیاز انقلاب دین خودشان را در پاسداری و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور حماسی خود نشان دادند و این نقطه امید و وفاداری مردم به آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی و خون پاک شهدای گرانقدر است که ایمان به خداوند و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

نعمت‌زاده خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام قادر به ضربه زدن به انقلاب نبوده و فقط تحریم و گزینه روی میز را پشتوانه خود می‌دانند  و به پیش می‌کشند ولی از این وحدت و ایمان راسخ مردم و مسئولان تمام توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

 امام جمعه مرند در ادامه خطبه نماز برگزاری نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران را یادآور شد و اضافه کرد: مسائل جهان اسلام از جمله فلسطین، لبنان، سوریه و عراق در این اجلاس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی برگزاری این اجلاس، جایگاه و اعتبار جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

خطیب نماز جمعه مرند با بیان اینکه کشور ایران ثروت و منابع زیادی دارد، گفت: امروز آن اندازه که دنیا نیاز به ما دارد ما به آنها نیاز نداریم و اگر ما به توان خودمان تکیه کنیم استقامت آمریکا در هم شکسته می‌شود.

نعمت زاده با گرامیداشت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، افزود: مربیان امور تربیتی در برهه کنونی وظیفه سنگینی در جامعه بر عهده دارند و باید همگی تلاش کنیم تا جوانان و دانش آموزان به سبک زندگی اهل بیت (ع) آشنا شوند.

امام جمعه مرند بر نقش خانواده‌ها، معلمان، رسانه‌ها و مطبوعات در فرهنگ‌سازی بین عموم مردم مخصوصا جوانان  تاکید کرد و افزود: همه باید در تحقق این امر مهم گام بردارند زیرا که امروز کشور بیشتر از هر زمانی به الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) نیاز دارد.

انتهای پیام/60008/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول