اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

دسترسی به تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از دسترسی به تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

دسترسی به تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با عباس جعفرآقایی جانباز 70 درصد پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین مجموعه‌های پالایشگاهی کشور است و بخش عظیمی از انرژی کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر با اقدامات و تلاش‌های انجام شده شاهد روند رو به رشدی در این مجموعه هستیم و به فضل خدا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم خاطرنشان کرد: پایداری تولید روزانه بیش از 120 میلیون متر مکعب گاز در زمستان سال 91 و دسترسی به تولید 127 میلیون متر مکعب گاز از دستاوردهای مهمی بوده که در کارنامه عملکرد پالایشگاه به ثبت رسیده است.

اسلامی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران از نیروهای مهم پالایشگاه به شمار می‌روند و امیدوار هستیم روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این قشر باشیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای این جانباز عزیز و خانواده محترم ایشان اظهار داشت: ما خدمتگزار شما جانبازان هستیم و به این امر افتخار می‌کنیم.

اسلامی بیان کرد: در حال حاضر پالایشگاه فجر جم با داشتن ده‌ها ایثارگر و جانباز از این حیث رتبه نخست در بین شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: پالایشگاه فجر جم در کنار خانواده بزرگ خود که چرخ صنعت را در گوشه‌ای از ایران عزیز به حرکت در می‌آورد، پنج شهید نیز تقدیم انقلاب کرده است.

عباس جعفر آقایی جانباز 70 درصد حالت اشتغال شرکت نیز در این دیدار، جانبازی و عشق به میهن، انقلاب و اسلام را از افتخارات خود دانست.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول