اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد خبر داد

تولید 18 میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه خانگیران تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از پیش‌بینی تولید 18 میلیارد متر مکعب گاز در این مجتمع گازی تا پایان امسال خبر داد.

تولید 18 میلیارد متر مکعب گاز در پالایشگاه خانگیران تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ناصر اسلامی گفت: با تمهیدات انجام شده و تعمیرات اساسی در فصل تابستان پیش‌بینی می‌کنیم رکورد جدیدی را در تولید گاز تا پایان سال داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در 7 ماه نخست سال جاری میزان تولید گاز در پالایشگاه خانگیران 8.8 میلیارد متر مکعب بوده است و با همین روند انتظار می‌رود به رقم حدود 18 میلیارد متر مکعب دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول در خصوص گازرسانی به استان‌های شرقی کشور تصریح کرد: کار تعمیرات اساسی 3 واحد تصفیه گاز به صورت کامل انجام شده و در 2 واحد تصفیه گاز تعمیرات پیشگیرانه صورت گرفته است.

اسلامی با اشاره به اینکه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد پایدارترین مجتمع گازی کشور به شمار می‌رود، تولید در این پالایشگاه را حائز اهمیت دانست و گفت: این پالایشگاه در حال حاضر گازرسانی به 6 استان کشور را بر عهده دارد و امیدواریم مردم در استفاده از این نعمت خدادادی صرفه‌جویی کنند تا دیگر هموطنان فرصت استفاده از گاز را در مصارف خانگی نیز داشته باشند و نیروگاه‌های این بخش از کشور بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول