اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد

پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای احداث بسته‌بندی و سردخانه خرما در استان بوشهر

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر از پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای احداث بسته‌بندی پیشرفته و سردخانه خرما در استان بوشهر خبر داد.

پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای احداث بسته‌بندی و سردخانه خرما در استان بوشهر

نوذر منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حمایت از کشاورزان و ارائه تسهیلات در زمینه‌های مختلف به آنان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و در این راستا اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی افزود: دشتستان با توجه به وسعت اراضی کشاورزی و سطح بالای زیر کشت مورد توجه بیشتری قرار دارد و در بخش‌های شش‌گانه این شهرستان اقدامات ارزنده‌ای تاکنون انجام گرفته است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 170 هزار تن خرما توسط نخلداران استان بوشهر تولید و به بازار مصرف ارائه می‌شود که به دلیل نبود صنایع تبدیلی و سردخانه‌های بزرگ، کشاورزان با مشکلات زیادی در فروش محصول مواجه هستند.

منفرد ادامه داد: فعالان بخش کشاورزی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی که علاقمند به فعالیت در این زمینه باشند از تسهیلات کم‌بهره با اقساط طولانی برای تاسیس بسته‌بندی خرما و سردخانه بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: حمایت از نخلداران مورد توجه و تاکید قرار دارد و تلاش می‌کنیم دست دلالان را کوتاه کنیم تا سود اصلی به تولیدکنندگان برسد و دلالان نتوانند سوء‌استفاده کنند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر بیش از 6 میلیون اصله نخل دارد که برای بیمه نخیلات و بیمه محصولات کشاورزی اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

منفرد گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان انتظار داریم کشاورزان سراسر استان در سال جاری با مشکل کم‌آبی مواجه نشوند.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول