اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی بوشهر:

همایش ملی محصول محور با موضوع خرما در بوشهر برگزار می‌شود

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی بوشهر گفت: همایش ملی محصول محور با بررسی دستورالعمل فنی خرما در بوشهر برگزار می‌شود.

همایش ملی محصول محور با موضوع خرما در بوشهر برگزار می‌شود

غلامرضا نصیحت‌کن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این همایش ملی منطقه‌ای است و با حضور بسیج مهندسان و محققان استان‌های کرمان، خوزستان، هرمزگان، فارس و بوشهر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در راستای فرامین مقام معظم رهبری پیرامون حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و تولید پایدار محصولات کشاورزی و در راستای اجرای طرح ملی بسیج همگان با کشاورز، اقدام به برگزاری همایش ملی محصول‌محور با موضوعیت بررسی دستورالعمل فنی خرما کرده است.

مسئول بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در ارتباط با اهداف این همایش گفت: جمع‌آوری و استفاده از نظرات کارشناسان و اساتید خبره دو نمونه کشور در ارتباط با دستورالعمل قید شده توسط سازمان بسیج مهندسان و منابع طبیعی پیرامون مسائل اساسی چرخه تولید تا مصرف خرما یکی از اهداف ما در این همایش است.

نصیحت‌کن تدوین نهایی دستورالعمل قید شده برای چرخه تولید خرما بر اساس نظر مسئولان، اساتید، پژوهشگران، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع مربوط در سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی را از دیگر اهداف این همایش ذکر کرد.

وی متذکر شد: ایجاد فضای همدلی و مشارکت بین کارشناسان و اساتید و کشاورزان در جهت افزایش محصولات خرما و بهره‌مندی از نظرات مسئولان شرکا‌های دولتی و خصوصی پیرامون چرخه تولید تا مصرف خرما از اهداف این همایش خواهد بود.

مسئول بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر اذعان داشت: هم‌اندیشی و تبادل نظر مسئولان، اساتید دانشگاه‌ها، محققان، کارشناسان و تولیدکنندگان برتر در ارتباط با مسائل اساسی تولید خرما از دیگر اهداف ما خواهد بود.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول