اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

سفر رئیس جمهوری به هرمزگان فرصت مناسبی برای حل مشکلات است

امام جمعه بندرعباس گفت: از مسئولان استان انتظار می‌رود، در سفر آتی ریاست جمهوری به هرمزگان، برای حل مشکلاتی که تاکنون رفع آنها میسر نشده، تلاش کنند.

سفر رئیس جمهوری به هرمزگان فرصت مناسبی برای حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل سیاست‌های مقاومتی از طرف مقام رهبری، در این راستا اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند بهترین گزینه برای خودکفایی کشور در تمامی عرصه‌ها باشد و از طرفی نیز سبب اقتدار و قدرت بیش از پیش نظام اسلامی در برابر تهدیدها و تحریم‌ها شود.

وی اضافه کرد: جامعه باید به سمت میانه‌روی در مصرف و تولید بیشتر حرکت کند تا از این طریق زمینه پویایی رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 و مباحث مطروحه پیرامون گفت‌وگو با آمریکا گفت: شیطان همان شیطان است و اگر بعضا خنده‌ و یا فریادی می‌زند، معنیش این است که قصد دزدی دارد.

این مسئول ابراز داشت: نباید فراموش کرد که نظامی همانند امپریالیسم که اساس آن غارتگری است، خوی خود را عوض نمی‌کند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر ریاست جمهوری به این شهر طی روزهای آینده، اضافه کرد: انتظار این است در این سفر مسائل و مباحثی مطرح شود که در سال‌های گذشته حل نشده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری تصریح کرد: هدف اصلی باید اتمام امور بر زمین مانده و ناتمام و حل نشده باشد.

وی با بیان اینکه مردم این استان همواره با احترام از مسئولان استقبال کرده‌اند، متذکر شد: مسئولان باید تمامی مسائل و مباحث رصد و احصا شده را ارزیابی برای حل و فصل مسائل، رایزنی کنند.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول