اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) عنوان کرد

حضور 50 هزار نفر در رزمایش «الی بیت‌المقدس» هرمزگان

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه معنی برگزاری رزمایش‌ها نشان دادن قدرت و عظمت انقلاب اسلامی است از حضور 50 هزار نفر بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در این استان خبر داد.

حضور 50 هزار نفر در رزمایش «الی بیت‌المقدس» هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار امروز در نشستی پیرامون برگزاری رزمایش بیت المقدس در هرمزگان، با بیان اینکه برگزاری این گونه رزمایش‌ها نشان از قدرت و عظمت گفتمان جمهوری اسلامی ایران دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز پس از گذشت سه دهه بر باورهای غلطی که معتقد بودند که نظام مبتنی بر دین ناکارآمد است خط بطلان کشیده است.

وی گفت: به کسانی که حرف از گزینه‌های روی میز می‌زنند باید بگوییم که انقلابی که از نهضت عاشورا الگو می‌گیرد هیچ ترسی از هیچ گزینه‌ای ندارد.

این مسئول با بیان اینکه نظام اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی بدون تکیه بر شرق و غرب در سی و شش سال اخیر در تمامی حوزه‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در رزمایش بیت المقدس در هرمزگان 50 هزار نفر شرکت دارند، گفت: این رزمایش طی دیروز و امروز در تمامی شهرستان استان برگزار و در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی تابع رهبری و ولایت خود هستند، گفت: پیام ما به تیم مذاکره کننده این است که با قوت و قدرت تمام به مذاکرات خود ادامه دهند و از هیچ گزینه و تهدیدی نهراسند چراکه ملتی همانند ملت ایران پشت سر آنهاست.

انتهای پیام/88001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول