اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد

اختصاص 120 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از اختصاص 120 میلیارد ریال به طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه در گردش استان خبر داد.

اختصاص 120 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهروز اکرمی گفت: با توجه به ابلاغ این دستور‌العمل اجرایی، متقاضیان طرح‌های نیمه تمام یعنی طرح‌هایی که برای اتمام و بهره‌برداری نیاز به سرمایه تکمیلی دارند و طرح‌های توسعه‌ای که نیاز به توسعه بنگاه اقتصادی و خرید تجهیزات، ماشین‌آلات و یا توسعه ساختمان؛ نیاز به دریافت تسهیلات دارند و همچنین طرح‌هایی که به منظور حفظ اشتغال موجود در بنگاه اقتصادی و حل مشکل نقدینگی نیاز به دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دارند می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های اجرایی صادرکننده مجوز مراجعه و پس از تکمیل پرونده و اخذ مصوبه در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان از طریق بانک عامل نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در ادامه افزود: نرخ تسهیلات در تمامی طرح‌های موضوع این دستورالعمل بر اساس مصوبه مورد عمل شورای پول و اعتبار حسب مورد به صورت مشارکت مدنی و فروش اقساطی جهت سال‌های 92 و 93 است.

وی گفت: تزریق این منابع به بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند موجب بهبود فضای کسب و کار، تثبیت و افزایش اشتغال، تحرک‌بخشی و رونق و شکوفایی اقتصاد استان را در پی داشته باشد.

اکرمی تاکید کرد: متقاضیان طرح‌های موضوع این دستورالعمل، مدارک و مستندات مورد نیاز را تهیه و از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوط به دبیرخانه کار گروه تخصصی اشتغال استان ارسال کنند.

انتهای پیام/88001/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول