اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی-84

یادواره شهدای کاراته کرمانشاه برگزار شد

یادواره شهدای کاراته و شهیدان امیری از سلسله برنامه‌های کمیته ورزشی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه امروز در کرمانشاه برگزار شد.

یادواره شهدای کاراته کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یادواره شهدای کاراته و شهیدان امیری از سلسله برنامه‌های کمیته ورزشی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه بعد از ظهر امروز در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری بیش از 14 نهاد دولتی و غیردولتی برگزار شد، بزرگ‌ترین تجمع خیران استان کرمانشاه و مراسم گلریزان کمک به خانواده‌های نیازمند زیرپوشش بهزیستی نیز صورت گرفت.

در این مراسم رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، مسئولان، ورزشکاران و خیران حضور داشتند و معرفی خانه خیران، گردهمایی پایگاه‌های سلامت و جمعیت همیاران استان، گردهمایی کانون کاراته آموزش و پرورش استان، تجلیل از اساتید و قهرمانان کاراته استان کرمانشاه از جمله برنامه‌های دیگری بود که انجام پذیرفت.

براساس این گزارش، نمایشگاه توانمندی و دستاوردهای جامعه هدف بهزیستی و کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور مشاوران و روانشناسان بهزیستی نیز به‌صورت جانبی در این همایش برگزار شد.

همچنین در این مراسم فراخوان داوطلبان افتخاری در گروه‌های پزشکی، آموزشی و... برای ارائه خدمت به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی استان کرمانشاه اعلام شد.

یادواره شهدای کاراته و شهیدان امیری با حضور 260 ورزشکار در تمام رده‌های سنی و سبک‌های کاراته برگزار شد و نفرات برتر به‌ عنوان نفرات برتر کاراته استان کرمانشاه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول