اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری آذربایجان غربی اعلام کرد

ساماندهی چهره ارومیه برای ورود گردشگران نوروزی

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: ساماندهی چهره ارومیه برای ورود گردشگران نوروزی ضروری است.

ساماندهی چهره ارومیه برای ورود گردشگران نوروزی

حسین امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با تجربه‌ای که از برگزاری ستادهای نوروزی سال‌های قبل داشتیم، امسال نیز در ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان سعی خواهیم کرد میزبانان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.

وی ساماندهی و تجهیز بافت مرکزی شهر ارومیه را از جمله اولویت‌های مهم برای جذب گردشگران دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مرزی این شهر، شناسایی و بهره‌گیری از مواهب طبیعی موجود در ارومیه می‌تواند گام مهمی برای افزایش گردشگر در این شهر شود.

امامی با تاکید بر آمادگی استان به منظور استقبال از مسافران نوروزی، افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر اکیپ‌هایی برای امکان سنجی و بررسی نیازهای شهرها و جاده‌های استان به شمال و جنوب استان اعزام شده‌اند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی با اعلام این موضوع که توزیع اقلام تبلیغاتی گردشگری در بین  مسافران برای آشنایی آنها با جاذبه‌های گردشگری استان بسیار موثر است، تصریح کرد: هماهنگی‌های به عمل آمده تا بتوانیم در نقشه‌ها و بروشورهایی که تهیه خواهیم کرد به همه نیازهای مسافران اعم از خدماتی، رفاهی و پزشکی مورد نیاز توجه داشته و اطلاعات کافی در خصوص استان در اختیار مسافرین قرار دهیم.

امامی همچنین از راه‌اندازی چهار دستگاه اتوبوس به عنوان اتوبوس‌های گردشگری در ارومیه خبر داد و گفت: امسال سومین سال متوالی است که اتوبوس‌های گردشگری از آغازین لحظات سال جدید به ارائه خدمات و اجرای تورهای گردشگری در داخل شهر ارومیه اقدام کرده است.

وی با اشاره به وضعیت گردشگری استان، افزود: اگر استان آذربایجان غربی به مهمان نوازی مشهور است به لطف ارائه خدمات مطلوب واحدهای اقامتی و پذیرایی و رفتار مطلوب مردم این استان است.

امامی ضمن تاکید بر اینکه باید در ایام نوروز به نحو شایسته درخدمت مسافران نوروزی باشیم، خاطرنشان کرد: با  نزدیک شدن به ایام نوروز مانع فعالیت واحدهای موقت پذیرایی شده و به جدیت بر عملکرد واحد های رسمی نظارت خواهیم کرد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی برخورد مناسب با مسافرین، رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، آراستگی نمازخانه‌ها را از اصول اولیه واحدهای اقامتی برشمرد و ادامه داد: با هماهنگی که با دستگاه‌های مرتبط از قبیل دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده در نوبت‌های متفاوت به واحدهای اقامتی سرکشی کرده و اکیپ‌های نظارتی بر عملکرد واحدها در ایام نوروز نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/61007/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول