اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

استفاده از ظرفیت‌های صنعت گردشگری در راستای درآمدزایی و اشتغال

استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی مناسب و ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد از جمله فواید توسعه صنعت گردشگری است که باید از این فرصت در راستای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد بهره برد.

استفاده از ظرفیت‌های صنعت گردشگری در راستای درآمدزایی و اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اظهار کرد: آگاهی از فرهنگ و سنن اقوام مختلف، انسجام ملی و باور عمیق فرصت‌های بی‌نظیر موجود در ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار، درآمدزایی مناسب و ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد از دیگر فواید توسعه صنعت گردشگری است که باید از این فرصت در راستای شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد بهره برد.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خراسان رضوی با اشاره به فرصت‌های گردشگری استان از وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به عنوان عظیم‌ترین ظرفیت فرهنگی کشور یاد کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی جهت سفری هدفمند برای زائران به ویژه در ایام نوروز می‌توان علاوه بر کسب فیض معنوی، نسبت به معرفی سایر جاذبه‌های گردشگری استان اقدام کرد.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای استقبال از زائران در ایام نوروز خواستار هم‌افزایی اقدامات و پرهیز از هرگونه اقدام جزیره‌ای از سوی مدیران ادارات دولتی شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر بسیج امکانات بخش‌های مختلف دولتی باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز با هدف ارتقای سطح میزبانی و افزایش رضایتمندی زائران استفاده کرد.

فروزان‌مهر معاونت هماهنگی امور زائران را به عنوان سخنگوی ستاد معرفی کرد و از دستگاه‌های عضو خواست تا از ارائه آمارهای متفاوت در حوزه زائران و گردشگران اجتناب شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده بین اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها و دفاتر پست و پیشخوان دولت گفت: با اجرای این تفاهمنامه شبکه گسترده فروش ایجاد و تهیه بلیت به سهولت امکان‌پذیر خواهد شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول