اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس:

نگاه به سرمایه‌گذاری باید اصلاح شود

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار در مجلس گفت: نگاه ما به سرمایه‌گذاری باید اصلاح شود.

نگاه به سرمایه‌گذاری باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید هادی حسینی بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد مازندران، اظهار داشت: در دولت‌های مختلف به لحاظ زیرساختی توجهی به استان مازندران نشده است.

وی افزود: فقط 2/2 درصد از ظرفیت‌های منابع ارزی را استفاده کرده‌ایم.

حسینی با بیان اینکه نگاه ما به سرمایه‌گذاری باید اصلاح شود، تصریح کرد: در مقابل کسی که قصد سرمایه‌گذاری دارد باید بایستیم نه اینکه بنشینیم و هیچ مدیری نباید از صندلی پشت میزش، با سرمایه‌گذار سخن بگوید و بلکه در فضایی هم‌تراز سرمایه‌گذار قرار گیرد و به گفت‌وگو بپردازد.

نماینده مردم قائمشهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجمع نمایندگان مازندران آمادگی دارد در هر شرایطی استان را همراهی کند.

حسینی درباره عملکرد استاندار مازندران هم گفت:‌ در این مدت، به هر مسئله‌ای که ورود پیدا کردیم استاندار مازندران یا قبل از ما ورود پیدا کرده بود و یا در برنامه کاری داشت.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی مازندران نیز اظهار داشت: 160 نیروی پروژه‌ای سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران حدود هشت ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند.

سیف‌الله فرزانه گفت: از مردادماه تاکنون کسی جرات ورود به این قضیه را نداشت و حتی سازمان مرکزی هم ورود پیدا نکرد اما معاون سیاسی استاندار مازندران و شخص استاندار مازندران برای رفع این مشکل اقدام کردند.

وی ادامه داد: دولت در سال 84 سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را با 1800 نیرو تحویل گرفت و اکنون بیش از 9 هزار نیرو دارد.

فرزانه یادآور شد: عده زیادی با روابط و یک‌ شبه و بدون آزمون و گزینش و شایستگی، جذب سازمان شدند. 

انتهای پیام/86007/ع30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول