اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

گردشگری داخلی وفاق ملی را به همراه دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه صلح جهانی، محصول گردشگری خارجی است گفت: گردشگری داخلی هم وفاق ملی را به همراه دارد.

گردشگری داخلی وفاق ملی را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دلاور بزرگ‌نیا بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در سالن سلمان هراتی اداره کل ارشاد مازندران، اظهار داشت: این حق ملت ما است که در همه حوزه‌ها پیشرفت و اعتلا را به نمایش بگذارد.

وی بیان داشت: تردید ندارم در طول مسیری که به عنوان نماینده همکاران خوبم در سازمان میراث فرهنگی استان، این بار را به دوش می‌کشیم از راهنمایی‌های استاندار مازندران بهره‌مند شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با بیان اینکه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، فعالیت فرابخشی است، تصریح کرد: اگر روزی به دلیل اینکه توفیقی در اعتلای این صنعت نداشتم محاکمه شوم، من تنها نیستم و همه با هم زیر سئوال هستیم.

وی با اشاره به اینکه این عرصه ذاتا حوزه فرهنگی است، گفت: صنایع دستی را هنر ملی می‌دانم و امیدوارم روزی این نام، جایگزین صنایع‌دستی شود.

این مسئول یادآور شد:‌ گردشگری هم چون منبع درآمدی خوبی در دنیا است و تا دو برابر درآمد ما از نفت، کشورهای دنیا از گردشگری درآمد دارند اما گردشگری شاید ما را به این اشتباه بیندازد که فرهنگی نیست اما معتقدم گردشگری جنس فرهنگی دارد.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه صلح جهانی، محصول گردشگری خارجی است، گفت: گردشگری داخلی هم وفاق ملی را به همراه دارد و اگر دنیای بدون خشونت می‌خواهیم باید همدیگر را ببینیم و بشناسیم.

انتهای پیام/86007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول