اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پلی‌آف لیگ برتر والیبال صورت گرفت

شکست سنگین پیکان مقابل کاله مازندران

کاله مازندران امشب توانست در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال پیکان تهران را در آمل با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب کند.

شکست سنگین پیکان مقابل کاله مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال که با حضور هشت تیم دنبال می‌شود امشب در آمل به کار خود پایان داد.

در مهم‌ترین این دیدارها کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی توانست پیکان تهران را از پیش رو بردارد و بار دیگر بهروز عطایی و شاگردانش مقابل پیمان اکبری به پیروزی دست پیدا کنند.

نماینده مازندران ست نخست این دیدار را با امتیاز (25 بر 23) به سود خود به پایان برد و در ادامه توانست با درخشش بازیکنانش ست‌های دوم و سوم را نیز با امتیازهای (26 بر 24) و (25 بر 21) از آن خود کند.

تماشاگران و هواداران کاله نیز در این دیدار با توجه به باران شدید هوای آمل تیم محبوب‌شان را تنها نگذاشته و بیش از دو هزار نفر در سالن سرپوشیده پیامبر اعظم(ص) حضور داشتند.

عباس جلایر ناظر فدراسیون در این دیدار حساس بوده و ابراهیم فیروزی و محسن ترابی امر قضاوت را برعهده داشتند.

براساس اعلام فدراسیون والیبال دیدار دور برگشت تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال نیز چهارشنبه آینده هفتم اسفند ماه از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول