اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر والیبال

کاله مازندران میهمان تیم شهرداری زاهدان است

در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران در دیداری خارج از خانه عصر فردا چهارشنبه میهمان شهرداری زاهدان است.

کاله مازندران میهمان تیم شهرداری زاهدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در دیداری خارج از خانه از ساعت 16 فردا چهارشنبه میهمان شهرداری زاهدان است.

در هفته پایانی این رقابت‌ها شش بازی در شهرهای تهران، کرج، زاهدان، گنبد، بندرعباس و مشهد برگزار می‌شود که در نبرد تیم‌های شمالی و جنوبی کشور در سالن ورزشی سرپوشیده استانداری زاهدان محمود حداد ناظر فدراسیون در دو دیدار شهرداری و کاله مازندران بوده و مسعود ذوقی و داود نافعی امر قضاوت را برعهده دارند.

در دیدار هفته گذشته نیز کاله مازندران در دیداری خانگی با نتیجه سه بر دو از آلومینیوم المهدی بندرعباس دیگر تیم جنوبی لیگ برتر شکست خورد و شهرداری زاهدان نیز در خارج از خانه مقابل تیم بالای جدولی متین ورامین سه بر یک نتیجه را واگذار کرد.

هم‌اکنون کاله مازندران مدافع عنوان قهرمانی با 21 بازی و کسب 14 پیروزی 38 امتیازی بوده و در با جای گرفتن در رده چهارم جدول صعود خود به دور پلی‌آف را از هفته‌ها قبل مسجل کرده است.

شهرداری زاهدان هم با هفت پیروزی از دیدارهای گذشته خود 22 امتیازی است و پس از سایپای البرز که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده است از شانس‌های سقوط محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، با اعلام فدراسیون والیبال مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور نیز از روز چهارشنبه 30 بهمن با حضور هشت تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول