اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته پژوهش ستاد کنگره شهدای قزوین خبر داد

گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان حضرت رسول‌(ص) در قزوین

دبیر کمیته تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین از گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان حضرت رسول‌(ص) در این استان خبر داد.

گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان حضرت رسول‌(ص) در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار ابوالحسن کبیری در جلسه هماهنگی ستاد کنگره شهدا با اشاره به روند فعالیت‌های کمیته تدوین و پژوهش اظهار کرد: کار پژوهش و تدوین از ابتدا با مشکلات فراوانی روبرو بود زیرا منابع اصلی و معتبری برای کارهای پژوهشی وجود نداشت و ما مجبور بودیم تا از ابتدا اطلاعات و منابع لازم را جمع‌آوری کنیم.

وی اذعان داشت: برای شروع کار از کسانی که در عملیات‌های مختلف حضور داشتند دعوت شد تا تجربیات و خاطرات خود را مطرح و از این طریق بانک اطلاعاتی هر عملیات تکمیل شود.

کبیری بیان کرد: اطلاعات گردان‌های رزم و گردان‌های پشتیبانی رزم و بخشی از اقشار بسیج جمع‌آوری شده است که در اختیار مؤلفین و نویسندگان برای تولید آثار ادبی و کتاب قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته تدوین و پژوهش ستاد کنگره شهدای استان قزوین با اشاره به گردهمایی فرماندهان و رزمندگان گردان حضرت رسول‌(ص)، اظهار کرد: گردهمایی فرماندهان و رزمندگان استان که در عملیات‌های مهم دفاع مقدس نقش داشتند، برگزار می‌شود تا از این طریق آخرین اطلاعات درباره عملیات‌ها جمع‌آوری و به رشته تحریر و تحقیق درآید.

وی خواستار مشارکت جدی نهادهای فرهنگی و تبلیغی برای تبلیغات گسترده این مراسم در استان شد.

انتهای پیام/2667/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول