اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی از فرمانده سپاه کربلای مازندران

فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد

در حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، صبح امروز، سالن حضرت ولی عصر(عج) سپاه این شهرستان شاهد مراسم زیبایی از تودیع و معارفه دو فرمانده سپاه بود.

این مراسم باشکوه با حضور آیت‌الله جباری نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلایی مازندران، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرماندار و مدیران بهشهری همچنین با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بهشهر، همراه شد.

فرمانده سابق سپاه ناحیه بهشهر گفت: برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی را در سپاه بهشهر برنامه‌ریزی کردیم که در ماه‌های نخست مسئولیتم به آن دست یافتیم، بخش زیادی از برنامه‌های میان‌مدت را انجام دادیم اما ادامه این مسیر به فرمانده جدید سپرده می‌شود تا با تخصص، تدبیر و تجربه‌ای که دارند آن‌ها را عملی کنند.

شعبانعلی حیدریان مسئولیت‌ها را یک آزمون الهی عنوان و بیان داشت: اعتقادم در ولایت‌محوری این است که اگر همیشه آن‌چه را باب میل خودمان باشد انجام دهیم هنر نکردیم، هنر آن است که اگر چیزی مطابق میل ما نبود و موظف به انجام آن شدیم را عملی کنیم.

سرهنگ علی نجفی فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر که پیش از این جانشینی فرماندهی همین ناحیه را برعهده داشت، از حسن توجه و اعتماد فرمانده سپاه کربلای مازندران قدردانی کرد.

در پایان علاوه بر قرائت حکم فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر، از سوی فرماندهی سپاه کربلای مازندران، فرمانداری و سپاه ناحیه بهشهر هدایایی به رسم یادبود به شعبانعلی حیدریان اهدا شد.

به گزارش فارس، فرمانده سابق سپاه ناحیه بهشهر مدت 13 ماه در بهشهر خدمت کرد و اکنون با نظر سردار شاهچراغی مسئولیتی در سپاه کربلای مازندران خواهد داشت.

تغییرات فرماندهان نواحی در راستای منویات رهبری مبنی بر جوان‌گرایی انجام شده و این تغییرات در دیگر شهرستان‌های مازندران ادامه دارد.

انتهای پیام/86001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول