اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده جدید سپاه سمنان:

ارتقای فرهنگ به سبک زندگی اسلامی اولویت بسیج و سپاه است

فرمانده جدید سپاه شهرستان سمنان گفت: فعالیت‌های بسیج و سپاه در راستای ارتقای فرهنگ به سبک زندگی اسلامی اولویت‏بندی شده است.

ارتقای فرهنگ به سبک زندگی اسلامی اولویت بسیج و سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عسگر مجیدی ظهر امروز در آیین معارفه خود به عنوان فرمانده سپاه شهرستان سمنان که با حضور پاسداران و بسیجیان در حسینیه شهدای سپاه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج ویژگی‌هایی دارد که نمی‌توان آن را سازمان، مؤسسه یا شرکت نامید و در حقیقت بسیج بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: آنچه از بسیج انتظار می‌رود، پیشتاز بودن و حضور در تمام عرصه‌های علمی، سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... است.

فرمانده جدید سپاه شهرستان سمنان گفت: باید تعلیم و تعالی بسیجیان مورد اهتمام جدی قرار گیرد و این مطلب در نظام شجره طیبه صالحین در حال شکل‌گیری است.

مجیدی در خصوص حلقه‌های صالحین که یکی از مأموریت‌های مهم سپاه و بسیج است، گفت: حلقه‌های صالحین باید مسجدمحور باشند؛ همان‏طور که پیامبر اکرم (ص)، هدایت و تربیت را از مسجد آغاز کردند.

وی تصریح کرد: فرهنگ هویت اصلی هر کشور است و مقام معظم رهبری بر اساس همین ضرورت، سیاست و اقتصاد را زیرمجموعه فرهنگ عنوان کرده‌اند؛ بنابراین فعالیت‌های بسیج و سپاه در ارتقای فرهنگ به سبک زندگی اسلامی اهمیت پیدا می‏کند.

فرمانده جدید سپاه شهرستان سمنان گفت: فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باید گسترش یابد؛ چرا که امروز مورد هجمه شدید دشمن قرار گرفته‌ایم و اگر مانع آن نشویم، ممکن است دچار بحران فرهنگی و اجتماعی شویم.

مجیدی ایجاد گروه‌های جهادی در عرصه‌های کشاورزی و صنعت را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اقدامات مهم سپاه و بسیج برشمرد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول