اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد

لزوم ایجاد تدابیر عملیاتی برای ارتقای آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر لزوم ایجاد تدابیر عملیاتی برای ارتقای آموزش و پرورش تأکید کرد.

لزوم ایجاد تدابیر عملیاتی برای ارتقای آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اصغر حصیری بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: گسترش روحیه مردمداری، ایجاد محیطی شاداب و بهبود کیفیت تعلیم و تربیت باید مورد توجه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان باشد.

وی افزود: ساماندهی تمام امکانات و ظرفیت‌ها در چارچوب میثاق‌نامه اینجانب امری مهم است که امیدوار هستم مورد توجه و تاکید مدیریت آموزش و پرورش قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: حرکت در محور دولت تدبیر و امید امری مهم است و آموزش و پرورش باید در این مسیر گام بردارد.

حصیری با تجلیل از خدمات اسدی در دوران تصدی آموزش و پرورش دشتستان گفت: آموزش و پرورش از ارکان اصلی جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: لواسانی از نیروهای توانمند و باتجربه آموزش و پرورش است که انتظار داریم نیرویی مفید و کارساز برای دولت تدبیر و امید باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ابراز داشت: ایجاد تدابیر عملیاتی برای ارتقاء آموزش و پرورش، جزء خط مشی دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود و بدون تردید دولتی که در 24 خرداد قدرت را در دست گرفته، با تمام وجود از انقلاب پیروی می‌کند.

حصیری در پایان متذکر شد: از تمام توان و ظرفیت خود برای رفع مشکلات و معضلات آموزش و پرورش بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول