اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم:

500 حلقه صالحین بسیج در آموزش و پرورش قم فعالیت می‌کنند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم گفت: 500 حلقه تربیتی صالحین بسیج در مجموعه ادارات و آموزشگاه‌های آموزش و پرورش استان قم فعالیت می‌کنند.

500 حلقه صالحین بسیج در آموزش و پرورش قم فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، عباس روحی در دیدار مسئولان کانون‌های بسیج نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم بر نقش الگویی مقام معظم رهبری در بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: مسیر ما به عنوان یک بسیجی، تبعیت از فرامین رهبری عزیز و همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان قم همسو با بسیجیان کل کشور، در مسیر تبعیت از رهبری و تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا، محکم و استوار به حرکت خود ادامه خواهد داد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با اشاره به بخشی از عملکرد این سازمان افزود: 500 حلقه تربیتی صالحین و 12 هزار فرهنگی بسیجی در کانون‌های بسیج نواحی، مناطق و اداره کل آموزش و پرورش استان در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: تاکنون سه نشست بصیرتی با حضور سرمربیان حلقه‌ها و چندین نشست بصیرتی عمومی در سطح کانون‌های بسیج نواحی برگزار شده است.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول