اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران:

مشکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد تخریب‌های گسترده است

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: مشکل ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این که به مدیریت‌ها برگردد ماحصل تخریب‌های گسترده است.

مشکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد تخریب‌های گسترده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسماعیل پناهپوری ظهر امروز در حاشیه تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و کنونی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که ضعف مدیریتی تا چه اندازه در بیمار بودن ورزش این استان تأثیر داشته است، ابراز داشت: به نظر من مشکل اصلی و نخست ورزش استان ما سوء مدیریت نیست بلکه از تخریب‌ها ضربه می‌خوریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران که بیش از دو دهه سکاندار این مجموعه است، اظهار کرد: شما ببینید هر کسی را که برای ورزش استان معرفی کردیم در تهران خراب کردند.

وی افزود: امروزه در ورزش استان چیزی که بیش از همه مشکلات را به وجود آورده نبود صداقت و یک‌رویی است که در نزد شما یک حرف و در پشت سر حرفی دیگر می‌زنند و حرف‌ها و عمل‌ها با هم یکی نیست.

پناهپوری ادامه داد: مشکل اعتبارات را می‌توان با رایزنی و تعامل برطرف کرد به شرط این که مدیر حال و حوصله و توان رایزنی داشته باشد و رفتن به تهران و پی‌گیری از وزارت را به نشستن در استان ترجیح دهد.

وی گفت: امروز دیدید که معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد چگونه از عبدی افتخاری مدیرکل ورزش استان همدان سخن به میان آورد چرا که افتخاری دارای روابط اجتماعی بالا برای گرفتن حق استان از مرکز بود و توانست با مدیریت خود ورزش استان همدان را متحول کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان این‌که در دنیای امروزی یک میلیارد تومان بدهی پولی محسوب نمی‌شود و عددهای بزرگتر از این بدهی را هم می‌توان صفر کرد، افزود: کافی است که شما به عنوان یک مدیر با مرکز و وزارت و بخش خصوصی و سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها تعامل داشته باشید تا بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

وی به نحوه مدیریت خود در چند سال گذشته در گچساران اشاره کرد و گفت: ما از همه ظرفیت‌ها در این شهر به خصوص نفت استفاده کافی را می‌بریم و با تغییر مسئولان یقه آن‌ها را برای کمک به ورزش و این قشر جوان می‌چسبیم و با آن‌ها تعامل داریم چرا که باید همه مجموعه در یک شهرستان برای پیشبرد امور همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/2571/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول