اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری جیرفت:

مطالعه نقش مهمی در کاهش جرم دارد

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: کسی که با کتاب‌های معنوی و با محتوای تربیتی سر و کار داشته باشد، کمتر به سمت و سوی ارتکاب جرم می‌رود.

مطالعه نقش مهمی در کاهش جرم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمدعلی انجم‌روز ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب جنوب کرمان با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی تبلور واقعی و نمونه بارز فرهنگ هستند، اظهار داشت: اگر برگزاری نمایشگاه کتاب همه ساله در دستور کار مسئولان فرهنگی باشد در مسائل فرهنگی بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم در سبد خرید روزانه خود کتاب را نیز قرار دهند و همان‌گونه که نسبت به تامین غدای جسم توجه می‌کنند برای تغذیه روح نیز کتاب و کتابخوانی را به عنوان خوراک معنوی انتخاب کنند.

رئیس دادگستری جیرفت بیان داشت: کتاب‌هایی که جنبه سازندگی و تربیتی دارند به خانواده‌ها و جوانان توصیه می‌شود زیرا انبیای الهی هم برای تربیت انسان‌ها بهترین نوع کتاب را از طرف خداوند متعال معرفی کردند.

انجم‌روز عنوان کرد: قرآن کریم به عنوان ماندگارترین کتاب که معجزه پیامبر اکرم (ص) است در گستره تاریخ تاثیر معنوی بی‌نظیری را در همه عرصه‌ها دارد و آشنایی با فرهنگ ناب اسلام از طریق آشنایی با تفسیر قرآن کریم در کاهش جرائم نقش دارد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: کسی که با کتاب‌های معنوی و با محتوای تربیتی سر و کار داشته باشد، کمتر به سمت و سوی ارتکاب جرم می‌رود.

انتهای پیام/2655/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول