اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین تأکید کرد

خودداری از ریختن نخاله‌های ساختمانی در معابر قزوین

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پیمانکاران از ریختن نخاله‌های ساختمانی در قزوین با هدف زیباسازی شهری در ایام عید نوروز از پانزدهم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه به شدت خودداری کنند.

خودداری از ریختن نخاله‌های ساختمانی در معابر قزوین

فرامرز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پیمانکاران، مالکان و صاحبان ساختمان‌های در حال احداث با هدف زیباسازی شهری در ایام عید نوروز باید از پانزدهم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه از ریختن نخاله‌های ساختمانی در داخل معابر اصلی و فرعی قزوین جلوگیری کنند.

این مسئول ادامه داد: در غیر این صورت همکاران اجراییات شهرداری قزوین به آنها اخطار می‌دهد و در صورتی که این مالکان یاد شده نسبت به اخطارهای داده شده بی‌تفاوت باشند، نیروهای مربوطه نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام و هزینه جمع‌آوری را از آنها دریافت می‌کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین با بیان اینکه پیمانکارانی که مرحله خاکبرداری در احداث ساختمانی انجام می‌دهند باید نسبت به جمع‌آوری خاک‌ها تا پانزدهم اسفند ماه اقدام کنند، بیان کرد: همچنین افرادی که اقدامات عمرانی انجام می‌دهند حتما باید از پوششی مناسب برای پوشش نازیبایی ساختمانی استفاده کنند تا زیبایی شهر از بین نرود که این مهم نیز باید تا پانزدهم اسفند ماه انجام شود.

صادقی با اشاره به اینکه هدف از اقدامات انجام شده آماده‌‌سازی مطلوب‌تر شهر قزوین برای فرا رسیدن عید نوروز است، عنوان کرد: با تحقق این اقدامات زیبایی شهر افزایش می‌یابد و مسافرانی که به این شهر وارد می‌شوند از زیبایی‌های این شهر بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام /77009/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول