اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین:

سیستم مالی جامع شهرداری قزوین راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین گفت: یکی از مشکلات اساسی در شهرداری‌های کشور نبود یک سیستم مالی جامع است که بازارها، ابزارها و نهادهای مالی را در بر بگیرد.

سیستم مالی جامع شهرداری قزوین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمود نصرتی اظهار داشت: با راه‌اندازی این سیستم می‌توان نسبت به تأمین مالی پروژه‌های مدیریت شهری به نحو مطلوب اقدام کرد.

نصرتی بازار بورس و اوراق بهادار را بازاری مناسب برای شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: شهرداری قزوین به دنبال ایجاد ابزار و نهاد‌های مالی است تا با تجمیع این ارکان در کنار یکدیگر، سیستم مالی کامل و جامعی را ایجاد کند که تأسیس صندوق ذخیره کارکنان و شرکت‌های زیر مجموعه آن نیز در همین راستا صورت گرفته است.

وی ایجاد نهادهای مالی را مهم‌ترین رکن سیستم مالی برشمرد و بیان کرد: با تأسیس شرکت سرمایه‌گذاری هولدر و نهادهای مالی با تسلط بخش خصوصی، می‌توان این خلأ را در شهرداری‌ها جبران کرد.

مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری قزوین با بیان این مطلب که باید ابزارهایی متناسب با سیاست‌های شهرداری به منظور تأمین منابع مالی آن طراحی کرد، گفت: با ایجاد این ابزارها می‌توان بدون نیاز به منابع خاص شهرداری، بسیاری از پروژه‌های شهری را مدیریت و عملیاتی کرد.

نصرتی خاطرنشان کرد: با تصویب تأسیس شرکت سرمایه‌گذاری هولدر در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، می‌توان با افتتاح آن در 30 مرکز استان، یک نهاد تخصصی برای بازارهای شهرداری‌ها تأسیس و سپس با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و وزارت کشور، ابزارهای مناسب مالی برای شهرداری‌ها در حوزه بازار سرمایه ایجاد کرد.

انتهای پیام/2667/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول