اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کنگره شهدای کهگیلویه گامی در راستای الگوگیری از شهیدان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد زنده نگه داشتن یاد شهدا را نیاز جامعه دانست و گفت: برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه گام کوچکی در راستای الگوگیری از شهیدان است.

کنگره شهدای کهگیلویه گامی در راستای الگوگیری از شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید موسی خادمی امشب در کنگره 411 شهید کهگیلویه که در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار شده بود، اظهار داشت: حضور پررنگ و پرشور مردم در این مراسم نشانه ارج نهادن به مقام شهدا و پاسداری از آرمان‌های آن بزرگواران است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افتخاراتی که استان ما دارد در طول انقلاب کسب شده است و فرصتی که انقلاب برای مردم مهیا کرد، فرصت تاریخی بود.

خادمی با اشاره به جنگ نابرابر تحمیل شده بر کشورمان، حضور رزمندگان و شهادت بزرگ مردان را پایه‌ای برای موفقیت‌های دیگر دانست و افزود: موفقیت‌های هسته‌ای و پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهیدان است.

وی با تأکید بر لزوم احترام به خانواده‌های شهدا، ابراز داشت: باید خود را جزء خادمان این خانواده‌های بزرگ بدانیم و یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

خادمی زنده نگه داشتن یاد شهدا را نیاز امروز جامعه خواند و تصریح کرد: با برگزاری چنین مراسمی با یاد شهدا روحیه می‌گیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خانواده‌های شهدا را یادگاران شهدا دانست و با تأکید بر تکریم و الگوگیری از آنان، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم کهگیلویه در این مراسم، نشانه پاسداشت خون شهدا و قدرشناسی این مردم است.

به گفته خادمی این حضور مایه دلگرمی مسئولان بوده و باید از این مشارکت اجتماعی و وسیع در راستای بهبود کیفیت زندگی در استان بهره گرفت.

خادمی با بیان اینکه شهدا نیازی به این مراسم ندارند بلکه برگزاری چنین محفلی نیاز ماست، افزود: این مراسم گام کوچکی در راستای الگوگیری از شهیدان است.

انتهای پیام/82016/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول