اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای برتر جمعیت هلال‌احمر دیّر تجلیل شدند

جمعیت هلال‌احمر شهرستان دیّر در مراسمی از خانواده شهیدان بکران و احمدی و 180 نفر از اعضای برتر تقدیر کرد.

اعضای برتر جمعیت هلال‌احمر دیّر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر پیش از ظهر امروز در این همایش که با حضور 300 نفر از اعضا و امام جمعه، فرماندار و مسئولان استانی در سالن نفت شهرستان دیّر برگزار شد، در ابتدا گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان دیر در سال 92 ارائه کرد.

عبدالکریم شعبانزاده تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های مهم حضور حضور زلزله شنبه، دشتستان و بستک و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، اردوهای جهادی و برگزاری دوره‌های آموزشی بود.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر بوشهر تصریح کرد: با توجه به وجود حوادث و بلایای طبیعی در سال گذشته در استان جمعیت هلال‌احمر شهرستان دیّر یکی از جمعیت‌های پویا و فعال استان بوشهر است.

در ادامه از 180 نفر از اعضا که در طول سال در جمعیت حضور فعال داشتند و خانواده‌های شهیدان بکران و احمدی که نامگذاری پایگاه‌های امداد دریایی و جاده‌ای شهرستان به این نام مزین شده است تقدیر به‌عمل آمد. سپس فرماندار و امام جمعه دیّر از حضور همیشه در صحنه جمعیت هلال‌احمر در فعالیت‌های امدادی، فرهنگی و مذهبی و فراهم کردن بستری مناسب برای فعالیت جوانان تقدیر کرد.

انتهای پیام/66006/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول