اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی:

خون شهیدان انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

شهردار خوی گفت: شهیدان با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و این درسی بود که از امام آموخته بودند.

خون شهیدان انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیرورق، محبوب تیزپاز صبح امروز در دیدار با بسیجیان پایگاه شهید مهدیزاده، با اشاره به شرایط اجتماعی قبل از انقلاب، اظهار داشت: در زمان طاغوت ستم شاهی، مردم با شرایط و مشکلات معیشتی بسیاری مواجه بودند و اختلاف طبقاتی بسیار فاحشی در کشور حاکم بود و نبود امکانات عملا ایران را به یک کشور مصرف گرا و وابسته تبدیل کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: در این وضعیت امام، انقلاب را تنها راه نجات کشور از شرایط اسفناک آن دوران می‌دانست و این امر جرقه انقلاب را به وجود آورد.

شهردار خوی به نقش بسیجیان اشاره و تاکید کرد: نوجوانان بسیجی ما باید بدانند که امروز فصل عملیات است همانگونه که در دوران جنگ نوجوانان نقش تاثیرگذاری داشتند، امروز هم در صحنه مبارزه فرهنگی و علمی حضور نوجوانان به همان میزان ارزشمند و پر اهمیت است.

مهدیزاده افزود: به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های فرزندان این ملت و نفس مسیحایی ابر مرد تاریخ و شخصیت کاریزماتیک امام با بصیرت والای خود توانست روزهای تلخ و سخت آن دوران را به روزهای شیرین بدل سازد.

انتهای پیام/61009/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول