اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی تأکید کرد

ارائه کالای بی‌کیفیت در نمایشگاه بهاره بهمئی ممنوع

فرماندار بهمئی گفت: باید تمهیدات لازم صورت گیرد تا در نمایشگاه بهاره، کالاهای مورد نیاز مردم با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

ارائه کالای بی‌کیفیت در نمایشگاه بهاره بهمئی ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الله دلشاد عصر امروز در نشست ستاد تنظیم شهرستان بهمئی که با حضور اعضای مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق شهروندان باید جلساتی این گونه با تصمیمات عملی و دارای تاثیر مثبت به صورت مستمر برگزار شود.

دلشاد افزود: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و وظیفه اصلی ما خدمت به مردم بوده با توجه به اینکه در نظام مقدس اسلامی مردم به عنوان ولی نعمت هستند و خدمت‌رسانی به آنها باید درخور شأن آنها باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیامدهای کم توجهی به مردم آسیب‌های زیادی به بدنه نظام وارد می‌کند چرا که مردم دین خود را به نظام ادا کردند و حال وظیفه ما مسئولان است که به آن‌ها خدمت کرده تا در پیشگاه خدا مدیون آنها نباشیم.

دلشاد از مسئولان صنفی شهرستان خواست با جدیت کامل با متخلفین در بازار برخورد شود و در ادامه تصریح کرد: باید تمهیدات لازم صورت بگیرد تا در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز مردم با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لیکک نیز در نشست ستاد تنظیم ابراز داشت: متاسفانه در بحث تنظیم و کنترل بازار عملکرد برخی از اصناف همچون کارخانجات سنگ‌شکن، مکانیکی‌ها، تعمیراتی‌ها و یدک فروش‌ها از دید بازرسین کنترل بازار دور مانده و قیمت‌های ارائه شده در این اصناف نسبت به شهرهای همجوار بسیار بیشتر است که نیاز رسیدگی دارد.

غلامعلی مؤبدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دولت قصد داشت با توزیع سبد کالا مشکل نقدینگی را برطرف کند اما باید تدابیری اندیشیده می‌شد که در چند نقطه از شهرستان این کالاها توزیع می‌شد تا مشکلات کمتر و مردم نیز با خیال راحت‌تری سبد کالای خود را دریافت می‌کردند.

در این نشست مصوب شد به دلیل نزدیکی به ایام نوروز گشت کنترل بازار هفته‌ای دو بار صورت گیرد و گزارش آن به فرمانداری ارسال شود.

همچنین باید کالاهای ارائه شده در نمایشگاه حداقل با 15 درصد تخفیف به مردم ارائه شوند. در این نشست مصوب شد نانوایی‌های شهرستان جهت ارائه بهتر خدمات به مهمانان نوروزی شیفت‌بندی شوند.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول