اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

نمایشگاه فروش بهاره در لامرد راه‌اندازی شد

نمایشگاه فروش بهاره در شهر لامرد با حضور مسئولان محلی راه‌اندازی شد.

نمایشگاه فروش بهاره در لامرد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت لامرد صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه فروش بهاره که در پارک ملت این شهر راه‌اندازی شده است اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم شهر لامرد در سال‌های گذشته، امسال تعداد غرفه‌های نمایشگاه فروش بهاره به بیش از 100 غرفه رسید.

عباس رفیعیان افزود: این نمایشگاه توسط شرکت تعاونی فراساحل توان‌مهر در شهر لامرد راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در نمایشگاه فروش بهاره از شش استان آذربایجان، زنجان، اردبیل، اصفهان، فارس و یزد حضور دارند که اکثر آنان تولیدکننده هستند.

رفیعیان از مردم شهر لامرد درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا برای بیان انتقادات خود از این نمایشگاه، با تلفن 124 تماس بگیرند.

بخشدار مرکزی لامرد نیز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه فروش بهاره لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: امسال نمایشگاه فروش بهاره نسبت به سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است.

اسماعیل رستگار اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده و مشاهده اجناس احساس می‌شود قیمت‌ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و باید اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت بیشتری در نمایشگاه فروش بهاره شهر لامرد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید در سال آینده مکان بهتر و مناسب‌تری برای برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در نظر گرفته شود و از سوی دیگر نیز احداث محل دائمی نمایشگاه‌ها در شهر لامرد بسیار ضروری و مهم بوده که لازم است هرچه سریع‌تر در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شود.

شهردار لامرد نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان تصریح کرد: با توجه به تنوع کالاها که غرفه‌های آن از شش استان کشور در نمایشگاه فروش بهاره شهر لامرد شرکت کرده‌اند، کمک بسیار خوبی در این فصل به مردم این شهر است.

حسین شبانی‌نژاد ابراز داشت: مردم لامرد توجه داشته باشند که برپایی نمایشگاه فروش بهاره در این شهر به منظور رفاه بیشتر آنان و برخورداری از کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب راه‌اندازی شده  است.

وی در مورد احداث محل دائمی نمایشگاه‌ها در شهر لامرد نیز تصریح کرد: این طرح در صورت همکاری سایر مسئولان این شهرستان می‌تواند در دستور کار شهرداری لامرد قرار گیرد و در یک فضای بسیار مناسب احداث شود چراکه بسیار ضروری و مهم به نظر می‌رسد.

به گزارش فارس، نمایشگاه فروش بهاره لامرد از امروز به مدت 10 روز در پارک ملت این شهر آماده استقبال از بازدیدکنندگان در نوبت‌های صبح و عصر است.

انتهای پیام/2448/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول