اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس اتاق اصناف توزیعی و خدماتی مشهد خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا "فروش بهاره"

نائب رئیس اتاق اصناف توزیعی و خدماتی مشهد از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا "فروش بهاره"

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مشهد ابوالقاسم کاشفی با بیان این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از تاریخ 15 اسفند ماه آغاز به کار خواهد کرد و همشهریان می‌توانند تا 24 اسفند ماه از ساعت 11 لغایت 22 از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد بازدید نمایند.

کاشفی با اشاره به فعالیت حدود یک هزار غرفه در نمایشگاه فروش بهاره خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کالاهایی همچون البسه، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و آشامیدنی، شیرینی و شکلات، لبنیات، کیف، کفش، لوازم خانگی و ... عرضه می‌شود.

وی در ادامه افزود: غرفه‌داران به هیچ وجه مجاز به فروش اجناس خارجی نبوده و در صورت مشاهده تخلف با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

نائب رئیس اتاق اصناف درخصوص ثبت نام از متقاضیان شرکت در نمایشگاه ادامه داد: ثبت‌نام بر اساس فراخوان صورت گرفته از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و ارسال پیامک از بیستم دی ماه آغاز که تاکنون 750 متقاضی اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نموده و پس از بررسی‌های به عمل آمده 680 متقاضی ثبت نام و مابقی به دلیل نقص در پرونده ارسالی، برای تکمیل پرونده به متقاضیان برگشت داده شد.

انتهای پیام/2202//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول