اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم:

نمایشگاه بهاره در شهرستان جم برپا شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: نمایشگاه بهاره در شهرستان جم برپا شد.

نمایشگاه بهاره در شهرستان جم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اعتباری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر بازار و ثبات قیمت‌ها از اولویت‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

وی از افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان جم خبر داد و افزود: نمایشگاه بهاره این شهرستان از 28 بهمن به مدت 10 روز در این شهرستان برپا شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: این نمایشگاه دارای 105 غرفه شامل خشکبار، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی، مواد شوینده، سوغات و هدایای سایر استان‌های کشور است در بازارچه شهرداری فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره شهرستان جم به مدت 10 روز فعالیت خواهد داشت، تاکید کرد: تمام اقلام در این نمایشگاه با تخفیف 15 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شوند.

این مسئول از توزیع 100 درصدی سبد کالایی رایگان دولت در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: نحوه توزیع سبد کالایی رایگان دولت در شهرستان جم با مدیریت فروشگاه‌ها و مراکز عرضه توزیع بسیار خوب و مطلوب صورت گرفته است.

اعتباری افزود:‌ این سبد کالایی از تاریخ 14 بهمن ماه تا 23 بهمن ماه به‌صورت 100 درصد بین جامعه هدف توسط 9 فروشگاه با آرامش کامل و بدون حاشیه توزیع شده و در حال حاضر سبد کالا به وفور در این فروشگاه‌ها موجود است.

وی تصریح داشت: شهروندان مشمولی که احیاناً تاکنون سبد کالایی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به مراکز 9 گانه عرضه کالای خانوار در شهرستان جم نسبت به دریافت اقلام سبد غذایی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول