اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرضا براساس اولویت‌بندی اجرایی شود

امام جمعه شهرضا گفت: اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شهرضا باید براساس اولویت‌بندی در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد.

پروژه‌های نیمه‌تمام شهرضا براساس اولویت‌بندی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: بررسی مشکلات و نارسایی‌های شهرضا در حوزه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف تدوین سلسله نشست‌های وحدت و هم‌افزایی مسئولان شهرستان بوده است و بر همین اساس در آینده نزدیک شاهد بروز آثار و برکات این حرکت شایسته هستیم.

وی بیان داشت: مطابق برنامه‌ریزی انجام گرفته دومین نشست وحدت و هم‌افزایی مسئولان شهرضا در نخستین هفته اسفندماه به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود و بررسی مشکلات و نارسایی‌های مختلف شهرستان و ارائه راهکارهای لازم از سوی مسئولان مهم‌ترین رکن این نشست سازنده به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه به‌کارگیری نخبگان علوم مختلف از مهم‌ترین راهکارهای افزایش بازدهی سلسله نشست‌های وحدت و هم‌افزایی مسئولان شهرستان به شمار می‌رود، افزود: یکی از مهم‌ترین شیوه‌های تجلیل از مقام مفاخر و نخبگان علوم مختلف هم‌اندیشی و مشاوره با این قشر جامعه است و به لحاظ اینکه شهرضا از ظرفیت کم‌نظیری   برخوردار است انتظار می‌رود این امر مهم در دستور کار مسئولان امر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خیران همواره گره‌گشای بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های شهرضا بوده است،بیان کرد: به همین لحاظ انتظار می‌رود استفاده از ظرفیت این قشر والامقام جامعه به شکل جدی در سطح نشست وحدت و هم‌افزایی مسئولان محقق شود.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز شهری در شهرضا خاطر نشان کرد: بررسی وضعیت کلی فضای سبز شهری در شهرضا و اتخاذ سیاست‌های لازم در جهت بهبود وضعیت کنونی از مهم‌ترین مسایلی به شمار می‌رود که انتظار داریم به شکل جدی در دستور کار متولیان امر اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه تمهید منابع آبی مناسب برای توسعه فضای سبز در شهرضا باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: از آنجایی که شهرستان در حوزه صنعتی رشد و توسعه یافتگی مناسبی داشته است و جلوگیری از تداوم آثار آلایندگی از نکات مهم در جهت حفاظت از محیط زیست است باید در آینده نزدیک شاهد افزایش سطح فضای سبز در شهرضا باشیم.

انتهای پیام/63011/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول