اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قزوین در اولویت اصلی بودجه 93

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر در اولویت اصلی روند بررسی بودجه 93 قرار دارد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قزوین در اولویت اصلی بودجه 93

فرج‌الله فصیح‌رامندی امروز در حاشیه جلسه بررسی بودجه 93 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به روند بررسی این بودجه اظهار داشت: باید جلوتر برویم تا بتوانیم به صورت کلی پیرامون این بودجه نظر بدهیم.

وی با بیان اینکه بودجه امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، افزود: این مهم با توجه به وضعیت درآمدی و اقتصادی کشور و وضعیت درآمدی شهرداری اتفاق افتاده که به نظر می‌رسد خیلی هم غیرمنطقی نیست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شورا در سیاست‌های کلی بودجه به شهرداری ابلاغ کرده که با توجه به وضعیت کاهش درآمدی که اتفاق افتاده صرفه‌جویی را مورد توجه و استفاده بهینه از اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهد و از اسراف و ریخت و پاش‌های هزینه‌ها جلوگیری کند.

فصیح‌رامندی اضافه کرد: همچنین شهرداری قزوین باید اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام خود را در اولویت قرار دهد و تا این پروژه‌ها را به اتمام نرسانده از شروع عملیات اجرایی پروژه جدید خودداری کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم با بررسی‌هایی که اعضای شورا در بودجه انجام می‌دهند، بتوانیم یک بودجه خوبی را تحویل شهرداری بدهیم تا‌ اقدامات مربوطه را انجام بدهد.

ارائه خدمات شهری متناسب با بودجه 93

این مسئول بیان کرد: در بررسی بودجه ممکن است که بین اعضای شورا و شهرداری قزوین اختلافات کوچکی به وجود بیاید و تحقق این مهم طبیعی است چراکه شهرداری بر اساس ایده‌ها و اختیاراتی که دارد بودجه را به شورا تقدیم کرده و شورا هم بر اساس آن اختیارات که دارد، بررسی می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: با بررسی بودجه 93 در شورا ممکن است تغییراتی در برخی از پروژه‌ها و برخی از ردیف‌های بودجه به عمل بیاید که تحقق آن کاملاً طبیعی است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: مجموعه شورا و شهرداری نظرشان بر این است که با توجه به وضعیت مالی بودجه امکانات و خدمات مناسب‌تری را برای شهروندان قزوینی فراهم کنند تا رضایت آنان را از ارائه این خدمات افزایش دهند.

این مسئول با بیان اینکه شهر با همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری اداره می‌شود، اظهار کرد: انتظار ما از مردم این است که نسبت به ادای وظیفه خود مانند پرداخت به موقع عوارض شهرداری با هدف ارتقای درآمدهای شهری همکاری لازم را بکنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری هم تلاش می‌کند تا چیزی را مازاد در قانون بر مردم تحمیل نکند، اضافه کرد: شهروندان قزوینی نیز باید همکاری لازم را در تغییرات اعتبارات شهرداری داشته باشند تا بتوانیم شهر را به نحو مطلوبی اداره کنیم.

انتهای پیام/77009/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول