اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

پیوند کشاورزی و گردشگری موجب توسعه رشت می‌شود

فرماندار رشت گفت: پیوند بخش کشاورزی و صنعت گردشگری موجب ایجاد اشتغال و توسعه رشت می‌شود.

پیوند کشاورزی و گردشگری موجب توسعه رشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید عیسی مهدوی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد نوروزی این شهرستان اظهار کرد: مهمانپذیری از ویژگی‌های گیلانی‌ها است و هر سال با تمهیدات بهتری از گردشگران استقبال می‌شود.

وی گیلان را دارای مواهب طبیعی گردشگری بسیار عنوان کرد و افزود: گردشگران ایام نوروز از مواهب طبیعی و گردشگری استان بهره‌مند می‌شوند.

مهدوی گردشگری را فرصت بسیار مناسبی برای توسعه گیلان به‌ویژه شهرستان رشت دانست و بیان کرد: برنامه‌ریزی در صنعت گردشگری افزایش ماندگاری مسافران را به همراه دارد.

فرماندار رشت با تاکید بر پذیرایی شایسته از مهمانان نوروزی، خاطرنشان کرد: آزادراه رشت ـ قزوین فرصت مناسبی برای ورود مسافران به صورت هفتگی به رشت را فراهم کرده است.

وی به تحول انسانی و طبیعی در فصل بهار و نوروز اشاره کرد و گفت: تحول انسانی یک ارزش محسوب می‌شود و نوروز از این نظر برای ایرانی‌ها قابل احترام است.

مهدوی استفاده از فرصت‌ها و امکانات شهرستان رشت در استقبال از گردشگران نوروزی را نیازمند مدیریت واحد خواند و تصریح کرد: ارائه خدمات به گردشگران نیازمند برنامه‌ریزی است.

فرماندار رشت توسعه صنعت گردشگری را سبب اشتغالزایی در جامعه دانست و یادآور شد: صنعت گردشگری باید با حفظ منزلت نظام اسلامی و مناسب با ایدئولوژی و اهداف انقلاب اسلامی باید برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه ورود هر گردشگر هشت اشتغال را در جهان ایجاد می‌کند، اظهار کرد: با توجه به فرهنگ اسلامی می‌توان به ازای هر گردشگر پنج شغل در جامعه ایجاد کرد.

وی خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی تمام دستگاه‌ها برای استفاده از فرصت گردشگری در شهرستان رشت شد و بیان کرد: فرصت‌های اقامتی گردشگران با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند در رشت افزایش یابد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه فرصت‌های گردشگری باید در راستای سند توسعه کشور و محلی در این شهرستان توسعه پیدا کند، تصریح کرد: کشاورزی و گردشگری از محورهای توسعه گیلان به‌ویژه شهرستان رشت است.

مهدوی پیوند بین کشاورزی و گردشگری را سبب توسعه رشت دانست و خاطرنشان کرد: رشت از قابلیت‌های بسیاری در صنعت گردشگری و بخش کشاورزی برخوردار است.

وی اقامت گردشگران در رشت را در دل طبیعت و روستاها ذکر کرد و افزود: توسعه گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی است و باید به دنبال راهکارهای عملی برای این موضوع باشیم.

فرماندار رشت، ارائه خدمات مطلوب را سبب ماندگاری گردشگران در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول