اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

توضیحات حاتمی‌کیا درباره جایگاه کردها در فیلم «چ»

ابراهیم حاتمی‌کیا با بیان اینکه در فیلم «چ» مردم پاوه بسیار با قدرت نشان داده شده‌اند گفت: شخصیت‌های بسیاری به‌عنوان افراد کرد در این فیلم وجود دارند که «هانا» نمونه بارز آن و یک زن کرد است.

توضیحات حاتمی‌کیا درباره جایگاه کردها در فیلم «چ»

ابراهیم حاتمی‌کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: در فیلم «چ» مردم پاوه بسیار با قدرت نشان داده شده‌اند.

حاتمی‌کیا در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا برخی از افراد بومی و تاثیرگذار در ماجرای پاوه در فیلم «چ» وجود ندارند، گفت: همه افراد را در فیلم نمی‌توان نشان داد و من برجسته‌ترین و شاخص‌ترین افراد همچون شهید چمران و اصغر وصالی را نشان داده‌ام.

کارگردان فیلم «چ» خاطرنشان کرد: شخصیت‌های بسیاری به‌عنوان افراد کرد در این فیلم وجود دارند که "هانا" نمونه بارز آن و یک زن کرد است.

به گفته وی، همسر «هانا» در این فیلم به‌عنوان یک فرد کرد جزو مدافعان انقلاب است و آدم‌های مختلف نظرات مختلفی دارند که در مورد این فیلم نیز ممکن است نظرات مختلفی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2700/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول