اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان خبر داد

ارائه 409 هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای مفتح زنجان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان گفت: طی 10 ماه گذشته 409 هزار و 870 نفر ساعت آموزش در بخش خدمات فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان ارائه شده است.

ارائه 409 هزار نفر ساعت آموزش در فنی و حرفه‌ای مفتح زنجان

نادر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

وی به گزارش عملکرد مرکز شهید مفتح طی 10 ماه گذشته سال‌جاری اشاره کرد و گفت: این مرکز در طول این مدت دوره‌های آموزشی مختلفی در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی اجرا کرده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان به دوره مربوط به حوزه استاد شاگردی بخش خدمات این مرکز اشاره کرد و افزود: 36 نفر دوره در این حوزه شرکت کرده‌اند.

این مسئول تعداد دوره‌های برگزار شده در حوزه استاد شاگردی را 13 دوره اعلام کرد و بیان داشت: 9 هزار 484 نفر ساعت آموزش در این حوزه برگزار شده است.

* آموزش 342 نفر دوره در سکونت‌گاه‌های غیررسمی مرکز مفتح

مرادی به دوره‌های برگزار شده در حوزه سکونت‌گاه‌های غیررسمی فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح اشاره کرد و ادامه داد:  در 10 ماه گذشته 342 نفر دوره آموزش برای علاقه‌مندان به حرفه‌های مختلف برگزار شده است.

وی تعداد دوره‌های اجرا شده در حوزه سکونت‌گاه‌های غیررسمی بخش خدمات را 27 دوره اعلام کرد و اذعان داشت: در این حوزه 44 هزار و 613 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان همچنین به دوره‌های برگزار شده در بخش خدمات حوزه پادگان‌های زنجان اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه دو دوره آموزشی برگزار شده است.

* آموزش 11 هزار نفر ساعت در حوزه پادگان مرکز مفتح زنجان

این مسئول با اشاره به اینکه 27 نفر دوره در حوزه پادگان اجرا شده است، تصریح کرد: 11 هزار و 856 نفر ساعت آموزش برای این تعداد افراد اجرا شده است.

مرادی با بیان اینکه مجموعا در 10 ماه نخست سال 260 دوره آموزشی در بخش خدمات فنی و حرفه‌ای شهید مفتح اجرا شده است، افزود: این تعداد برابر 3 هزار و 86 نفر دوره آموزش است.

وی اضافه کرد: همچنین در طول این مدت 409 هزار و 870 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان به حرفه‌های مختلف بخش خدمات اجرا شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی مربوط به رشته تحصیلی و رشته مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول