اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان خبر داد

آموزش 133 هزار نفر ساعت در حوزه ثابت فنی و حرفه‌ای مفتح زنجان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان گفت: 133 هزار و 988 نفر ساعت آموزش در بخش خدمات مربوط به حوزه ثابت مرکز شهید مفتح زنجان برگزار شده است.

آموزش 133 هزار نفر ساعت در حوزه ثابت فنی و حرفه‌ای مفتح زنجان

نادر مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مرکز مفتح زنجان دوره‌های آموزشی مختلفی را در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی اجرا می‌کند، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های آموزشی هر یک از خوشه‌های نام برده شرکت کنند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان به عملکرد مرکز شهید مفتح طی 10 ماه گذشته امسال مرکز اشاره کرد و گفت: در خوشه صنعت مربوط به حوزه ثابت مرکز شهید مفتح 84 دوره آموزشی برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه یک‌هزار و 70 نفر دوره در بخش خدمات حوزه ثابت برگزار شده است، افزود: 133 هزار و 988 نفر ساعت آموزش در این بخش برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

مرادی به دوره‌های آموزشی برگزار شده در حوزه شعب شهری بخش خدمات مرکز شهید مفتح اشاره کرد و بیان داشت: 888 نفر دوره آموزش در این بخش برگزار شده است.

*آموزش 103 هزار نفر ساعت در حوزه شعب شهری مرکز شهید مفتح

وی تعداد دوره‌های آموزشی مربوط به شعب شهری بخش خدمات را 74 دوره اعلام کرد و اذعان داشت: 103 هزار و 279 نفر ساعت آموزش در این دوره‌ها سپری شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان به دوره‌های آموزشی حوزه روستاها در بخش خدمات اشاره کرد و اذعان داشت: 20 دوره آموزشی در این حوزه برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

این مسئول اضافه کرد: 214 نفر دوره آموزش و 26 هزار و 909 نفر ساعت آموزش برای کارآموزان مربوط به این حوزه اجرا شده است.

مرادی در ادامه به دوره‌های آموزشی بخش خدمات در حوزه زندان اشاره کرد و ادامه داد: طی 10 ماه گذشته 473 نفر دوره در این بخش برای زندانیان علاقه‌مندان به مهارت‌آموزی برگزار شده است.

*آموزش 78 هزار نفر ساعت در حوزه‌ زندان‌های مرکز شهید مفتح زنجان

وی تعداد دوره‌های آموزشی بخش خدمات حوزه زندان‌های زنجان را 38 دوره اعلام کرد و اظهار داشت: 78 هزار و 733 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان در این حوزه برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز شهید مفتح زنجان به دوره‌های آموزشی مربوط به صنایع و صفوف بخش خدمات اشاره کرد و اذعان داشت: دو دوره آموزشی طی 10 ماه گذشته در این بخش اجرا شده است.

این مسئول با بیان اینکه 36 نفر دوره آموزش برای علاقه‌مندان به حرفه‌های حوزه صنایع و صفوف زنجان برگزار شده است، متذکر شد: همچنین در این بخش یک‌هزار و هشت نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان اجرا شده است.

مرادی در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی رشته تحصیلی و رشته مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول