اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم خبر داد

آموزش 240 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای طارم

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم گفت: 240 هزار و 881 نفر ساعت آموزش در بخش‌های مختلف فنی و حرفه‌ای طارم برگزار شده است.

آموزش 240 هزار نفر ساعت در فنی و حرفه‌ای طارم

علی رازفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای شهرستان طارم در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌کند.

وی به دوره‌های آموزشی مرکز شهید مطهری طارم در بخش استاد شاگردی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: فنی و حرفه‌ای در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم به دوره‌های آموزشی بخش خدمات استاد شاگردی اشاره کرد و گفت: دوخت ملحفه، روتختی و لحاف و روبالشی، پیرایش‌گر مردانه درجه 2 و نازک‌دوز زنانه از دوره‌های آموزشی مربوط به این بخش است.

این مسئول اضافه کرد: در بخش صنعت دوره تعمیرکار موتورهای بنزینی، انجام سرویس و نگهداری خودرو، برق و تزئینات ریو و سرپرست تابلوساز برق برگزار می‌شود.

رازفر در ادامه به عملکرد آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در 9 ماهه سال‌جاری در بخش‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در کارگاه‌های ثابت شهری 61 دوره آموزشی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه 813 کارآموز در کارگاه ثابت شهری شرکت کردند، ادامه داد: 139 هزار و هشت نفر ساعت آموزش برای این کارآموزان اجرا شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم با اشاره به دوره‌های آموزشی مربوط به کارگاه‌های روستایی گفت: 25 دوره آموزشی در این بخش برگزار شده است.

* آموزش 71 هزار نفر ساعت در کارگاه‌های روستایی فنی و حرفه‌ای طارم

این مسئول با بیان اینکه 368 کارآموز در دوره‌های آموزشی مربوط به کارگاه‌های روستایی شرکت کردند، عنوان کرد: 71 هزار و 824 نفر ساعت آموزش برای این تعداد کارآموزان اجرا شده است.

رازفر با اشاره به اینکه چهار دوره آموزشی در بخش کارگاه سیار شهری برگزار شده است، گفت: 54 نفر از علاقه‌مندان در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

* آموزش 10 هزار نفر ساعت در بخش کارگاه سیار شهری فنی و حرفه‌ای طارم

وی خاطرنشان کرد: 10 هزار و 765 نفر ساعت آموزش در بخش کارگاه سیار شهری برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم با اشاره به اینکه در بخش کارگاه استاد شاگردی 12 دوره آموزشی اجرا شده، افزود: 36 نفر از علاقه‌مندان در این دوره شرکت کردند.

این مسئول یادآور شد: طی ماه 9 گذشته 19 هزار و 284 نفر ساعت آموزش در بخش کارگاه‌های استاد شاگردی برگزار شده است.

رازفر با اشاره به اینکه در مجموع 102 دوره آموزشی در بخش‌های مختلف مرکز اجرا شده است، اضافه کرد: یک‌هزار 271 کارآموز طی این مدت در دوره‌های آموزشی مرکز شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مجموعا طی 9 ماه گذشته 240 هزار و 881 نفر ساعت آموزش برای علاقه‌مندان در بخش‌های مختلف برگزار شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم به آمار آزمون‌های 9 ماه گذشته مرکز فنی و حرفه‌ای طارم اشاره کرد و بیان داشت: یک‌هزار 111 نفر در آزمون‌های پایان دوره مرکز شرکت کرده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: از این تعداد 850 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای شدند.

رازفر با اشاره به اینکه 50 نفر در آزمون ادواری مرکز طارم شرکت کردند، تصریح کرد: از این تعداد به 24 نفر گواهی‌نامه مهارت تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه 232 نفر در آزمون صنایع ساختمان فنی و حرفه‌ای طارم شرکت کردند، گفت: از این تعداد به 170 نفر گواهی‌نامه مهارت سازمان اعطا شده است.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مطهری شهرستان طارم با بیان اینکه مجموعا یک‌هزار و 232 نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کردند، متذکر شد: از این تعداد یک‌هزار 44 نفر موفق به کسب گواهی‌نامه مهارت شدند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی رشته تحصیلی و رشته مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول