اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بررسی و رفع مشکلات و نیازها صورت گرفت

بازدید نماینده مردم تویسرکان از مرکز فنی و حرفه‌ای بنت‌الهدی

نماینده مردم تویسرکان در مجلس همراه با مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از مرکز فنی و حرفه‌ای بنت‌الهدی واحد خواهران این شهرستان بازدید کرد.

بازدید نماینده مردم تویسرکان از مرکز فنی و حرفه‌ای بنت‌الهدی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همراه شامگاه پنجشنبه همراه با محرابی مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان و رضا حکمتی سرپرست فنی و حرفه‌ای تویسرکان از واحد فنی و حرفه‌ای بنت الهدی حوزه خواهران این شهرستان بازدید کرد.

مرکز فنی و حرفه‌ای بنت الهدی ویژه خواهران به منظور توسعه فعالیت و آموزش و یادگیری مهارت و ایجاد اشتغال به عنوان یک واحد زیر نظر نهاد فنی و حرفه‌ای شهرستان هنرجو پذیرفت.

فنی و حرفه‌ای بنت‌الهدی هزار و 300 متر مربع در سال 86 در چهار طبقه در هفته دولت افتتاح و به متقاضیان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای خواهر خدمات عرضه می‌کند.

در واحد فنی و حرفه‌ای بنت الهدی تویسرکان هفت کارگاه نقشه‌کشی، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، عمران، طراحی معماری، طراحی دوخت، صنایع نساجی و برق برقرار است.

آموزش‌های لازم در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای با حضور هفت مربی مختص به هر حوزه کاری به هنرجویان علاقه‌مند ارائه می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان در این بازدید از هر کارگاه عملکرد و نحوه کار را جویا و به سئوالات و نیازهای مربیان و کارکنان این واحد پاسخ داد.

محرابی بر برگزاری دوره کارآفرینی در این واحد و ارائه آموزش و آزمون با کیفیت بالا را از سوی مربیان و مسئولان این واحد تأکید کرد.

فنی و حرفه‌ای با هدف ایجاد اشتغال برای افراد علاقه‌مند و تحصیل کرده بیکار بستر یادگیری مهارت را فراهم کرده و با ارائه تسهیلات بانکی نیز برای توسعه کار آن‌ها را حمایت می‌کند.

البته این خدمات براساس نیاز‌های بازار کار و بومی و محلی خاص هر منطقه ارائه می‌شود، هنرمندان ضمن ارتقای مهارت خود در عرصه تولید و فروش در بازار وارد و ضمن درآمدزایی برای خود بر تولید و اقتصاد کشور نیز تأثیرگذار هستند.

مرکز فنی و حرفه‌ای تویسرکان در دو بخش برادران و خواهران در راستای اهداف تعریف شده به افراد مشتاق و صاحب ذوق در 15 کارگاه خدمات‌دهی دارد.

انتهای پیام/89010/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول