اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خبر داد

ارائه 4 هزار فقره تسهیلات مقاوم‌سازی برای زلزله‌زدگان دشتستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از ارائه 4 هزار فقره تسهیلات مقاوم‌سازی برای زلزله‌زدگان دشتستان خبر داد.

ارائه 4 هزار فقره تسهیلات مقاوم‌سازی برای زلزله‌زدگان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابراهیم فرزانه عصر امروز در دیدار مسئولان اجرایی با مردم شهر دالکی اظهار داشت: پس از زلزله هفتم آذرماه، گروه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساعات اولیه در شهرستان دشتستان حضور یافتند و اقدامات لازم را انجام دادند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در شب اول حادثه با همراهی برخی از کارشناسان و معاونین بازدیدهایی از مناطق زلزله زده دشتستان به ویژه شهر دالکی به عمل آوردیم که خوشبختانه در این شهر شاهد تخریب و خسارت کمتری نسبت به سایر شهرها و روستاها بودیم.

وی با بیان اینکه تاکنون کارشناسان متعددی به شهر دالکی برای بازدید از منازل اعزام شده‌اند، گفت: در اکثر گزارش‌های تخریب و تعمیر اساسی وجود نداشته و مواردی از تسهیلات مقاوم‌سازی قید شده است.

فرزانه از درخواست 4 هزار فقره تسهیلات مقاوم‌سازی برای زلزله‌زدگان دشتستان خبر داد و اذعان داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس تعداد 4 هزار فقره تسهیلات مقاوم‌سازی برای زلزله اخیر درخواست کرده‌ایم که امیدواریم به زودی مصوب شده و بتوانیم آنها را به مردم شریف ارائه دهیم.

این مسئول در ارتباط با سنددارکردن املاک شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر نیز گفت: برای شهرستان دشتستان 2 هزار سهمیه در نظر گرفته شده بود که تاکنون پنج هزار پرونده تشکیل داده‌ایم و پیگیری‌هایی برای اختصاص سهمیه بیشتر در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: تلاش می‌کنیم مشکلات شهر دالکی به ویژه سنددارکردن منازل و رسیدگی به درخواست‌های پس از زلزله با اولویت و سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول